Någon som har något tips på hur man ska bli av med den fruktansvärda klåda jag har just nu efter att jag rakat benen? Ja, jag vet att det låter fruktansvärt löjligt och fåfängt. Jag kritiserar absolut ingen ifall ni skrattar just nu :OO Men alla som gjort likadant någongång vet säkert vilken fruktansvärd klåda det innebär. Jag använde raklödder men det motverkade tydligen inte klådan. Jag håller nästan på att riva av skinnet från benen just nu. Kanske inte ska riva men det är omöjligt att låta bli. Fråga för allt i världen inte varför jag gjorde något så jävla dumt för det vet jag antagligen inte själv, förutom att jag ville ha lite mindre hårväxt då men det kanske hade varit bättre att använda sax. Hoppas någon kan hjälpa lite iallafall för snart vet jag inte vart jag ska ta vägen :e
Hehe, jo jag kan tänka mig. Inte för att jag någonsin har varit någon som tycker att tjejer behöver raka sig på benen, det är upp till dem ifall de vill. Men som du sa, nu vet jag hur det känns.
Iofs så sa ja att ni inte behövde fråga varför, men ok. Vet inte ärligt talat. Lite dumt. Tyckte jag hade för mycket hår helt enkelt. Ville ha lite tunnare. Men det hade säkert blivit mycket bättre med sax.
Låter som att man inte är ensam om att raka sig iallafall då :) Känns skönt. Det där med att raka sig medhårs låter vettigt. Ska pröva det nästa gång, om det blir någon nästa gång. Det blir det säkert :l
267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e