webForumDet fria alternativet

Mitt livs svåraste ögonblick...

Livsfrågor & relationer

26 svar · 585 visningar · startad av medialabs · sida 2 av 2

Frågan, av medialabs

Hej! Jag har under 2månader nu funderat på om det är värt att fortsätta med Innebandy, och nu när vi har fått reda på hur mycket vi har i skolan så har jag nu slutat. Cyklade ner till innebandy hallen för 30min sen och pratade med min tränare och han instämde att skolan går före innebandy. Det är lite synd för att jag trivs med laget och gillar att spela. Laget är Södermalands bästa P85 lag. O

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 2002554 inlägg

Okkido skrev:

Måste man mata dem? :)

Ja du måste mata dom men dom är ganska rumsrena... :birp §e

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Om det räcker med gamla rester från kylen så tar jag mig också en container!

Medlem sedan apr. 2002184 inlägg

Jag går faktiskt i samma tankar nu. Fast jag spelar i Råby BK, enligt mig det bästa laget i Västmanland. P85 också, men nu är det väl B-junior.

medialabs: Vilket lag sa du att du spelade i?

Medlem sedan aug. 20002 272 inlägg

VILL man fortsätta så tycker jag det är HELT SJÄLVKLART att man ska göra det...
Jag personligen skulle aldrig sluta för att man har mkt att göra i skolan... TRAMS!
Det går att kombinera på ett eller annat sätt! :)
Ryck nu upp dig och ring tränaren och säg att du hade fått hjärnsläpp den dagen du slutade.. ;)

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

men för mig så går det inte... och precis samma dag som vi har träningar så har jag skola till 17.35 och 50min senare så har jag träning i 2 timmar. Så har jag också tappat lite av suget att spela. Men skolan går före allt annat.

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

#L# skrev:

media:

Får du lite bollar över kan du alltid dra hem en container till mig.. börjar bli tomt i min övningsbollshink. ;)

Jag och en kompis var ute och bollbadade för ett par veckor sen. Resultatet: 196 bollar på en timme. :)

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Kim skrev:

#L# skrev:

media:

Får du lite bollar över kan du alltid dra hem en container till mig.. börjar bli tomt i min övningsbollshink. ;)

Jag och en kompis var ute och bollbadade för ett par veckor sen. Resultatet: 196 bollar på en timme. :)

hehe du slog moitt rekord, för några år sedan... (länge,länge sedan)

Fick jag och min syrra en mass och under buss resan så tappa vi ett par bollar i bussen och dom började studas,, men buss chauffören öppande dörrana och bollarna försvann

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)