Hur länge har Du sovit som mest??
48 svar · 1 063 visningar · startad av JAreMANNEN · sida 3 av 3
Frågan, av JAreMANNEN
Jo, jag har nog avverkat den längsta sömnen i mitt liv natten till idag! Jag kom hem från jobbet ca 19.00 igår kväll (jobbat över flera dagar i rad), slängde i mig en macka och la mig i min säng framför teven vid 20.00. Somnade på nolltid, vaknade med kläderna på mig, även teven stod på. Då var klockan 09.00 (börjar jobbet 08.00) så jag hade försovit mig också! Räknar jag rätt så sov jag i 13h,
Läs frågan i sin helhet →Hur länge man har varit vaken, tja, bortåt 2½ dygn skulle jag tro...
Länge! Nä men över ett dygn iaf... ;)
Kan inte minnas nån direkt tidperiod. :)
Har faktiskt varit vaken i 72 timmar... var i samband men en längre paddelövning under värnplikten. Hade kraftiga hallucinationer på slutet av den övningen.
Var riktigt jobbigt!
Länge! Nä men över ett dygn iaf...
Kan inte minnas nån direkt tidperiod.
Vi försökte ju tappert nu under sommaren du och jag, och det var jag som höll dig vaken! ;) :e :birp
Jag har ett svagt minne av att emission hade nån vidrigt lång tid sist ämnet var uppe. ;)
Jag har ett svagt minne av att emission hade nån vidrigt lång tid sist ämnet var uppe.
Emission kan både sova och vara vaken länge ju, fusk. :p ;) :e
72 timmar???!??
Har väl fjuttiga 36 timmar ungefär som rekord. Satt framför datorn åtminstone 35 timmar av den tiden. :e
36? inga probs ju, 64 eller nåt har jag varit vaken. Det var på ett LAN. Det va farligt att låta nån annan sätta sig vid min data, jag satte mig då i sängen bakom å kikade vad han gjorde. puff sa det så sov jag :)