tjejmedhund: :e :e Du är inte ensam.
Fibermannen!
54 svar · 3 025 visningar · startad av @nders · sida 2 av 3
Frågan, av @nders
På det kalla stengolvet i trapphuset, precis utanför min ytterdörr, sitter just nu en man med händerna fulla av fiber!
Läs frågan i sin helhet →Varför får jag mail om denna tråd? Jag har ju inte skapat den ju :l
goldy skrev:
Varför får jag mail om denna tråd? Jag har ju inte skapat den ju :l
Så synd då! §e §jr ;)
fan bire jag tryckte på den länken :(
så nu fick jag mail om att SirPeter skrevi denna tråden ;)
Så moget Bire, du får fan lägga ner nu allså!
goldy skrev:
Så moget Bire, du får fan lägga ner nu allså!
Sluta hacka på mig hela tiden & LÄR DIG hur forumet funkar istället är du snäll..
Kolla nere till höger (Underrätta mig vid nya inlägg) så ser du vart du har klickat av misstag & det är alltså anledningen till att du får mail när nån skriver i en tråd du inte startat.. Ska det va så svårt???
Att jag postade länken enbart kan man tolka som ett skämt & inte som om jag skickade plutonium i en begagnad kondom till dig med Bussgods! Det skadar dessutom inte dig ett förbannade dugg att klicka på den.
Bire ------> Lättstött idag verkar det som? Inte kommit till på ett tag förmodar jag. Inte så konstigt om du frågar mig ;)
goldy: Skärp dig nu & gör inte bort dig mer än du redan gjort...
Skojar ju bara med dig Bire, ville bara kolla om jag lyckades trissa dig lite :e
Ok? Lovar att sluta nu, ok?
Igår besöktes mitt hem av fibermännen. (Ja, de är två). När jag förflyttat min kropp från arbetet och hem igår märkte jag att fibermännens arbete var slutfört, men också att det medfört en bieffekt. All strömming har försvunnit från badrum, sovrum och vardagsrum.
Jag felsökte tillsammans med fibermännen, och fann kabel i väggen, årsmodell 1953, vars isolering var fläckvis helt borta. Vid säkringsbyte hördes ett poffande ljud ur köksväggen.
Slutsats: lita aldrig på fibermän. De kan stjäla din strömming och din internetuppkoppling utan att så märka själva.
Men det blev rent i klädkammaren i alla fall.
Ingen av dem kunde legitimera sig med en sill?
Fibermännen här uppe i Dalarna har blod som vagnsbult.
Fibermännen i Norrköping äter fullkornsbröd!
Ingen av fibermännen hade någon sill. Jag avkrävde dem dock andra saker istället.
@nders skrev:
Ingen av fibermännen hade någon sill. Jag avkrävde dem dock andra saker istället.
Sexuella tjänster?
Var inte så bortskämd, @nders. Tacka istället fibermansguden för att han lägger ner tid på fibrer i din betydelselösa trappuppgång.
Offra tre strömmingar till fiberguden i klädkammaren ikväll, så ska du nog få köksväggen att poffa starkare igen.
Dessutom vill jag med höjd av mitt andraste ämbete förlåta att en schysst jävla poff förlänger hallen!
Jag vill också ha fibermänn i min klädkammare! :o
Exakt i detta nu kryper två fibermän med smutsiga braxor omkring på golvet i mitt hus! På grund av flytt har jag alltså varit tvungen att stå ut med kabel-TV-uppkoppling i ett par år, och sedan lågfarts-ADSL i åttatalet år.
Nu, tjyvar, banditer, bävrar och bananer, blir det äntligen ordentlig fart på datat i mitt hem. Nu måste jag ju alltså hitta på lite sätt att maximera megabajten! Ge mig tips!
Är det någon som fortfarande får notifieringar på den här tråden? ;-)