Klockrent i kombination med vibratorfunktionen... ;)
Jag gick f.ö. och köpte en sådan i måndags förra veckan, hos teknikmagasinet, pga katalogen. :)
Det hela var tydligen ett skämt, som någon vid korrekturen missade. Det var alltså inte meningen att det skulle gå i tryck. Vad som är mer underligt dock är att det fortfarande ligger ute på webben...
Frågan är hur många sånna "fel" som görs med flit för att skapa uppmärksamhet kring produkter eller företag?
Efter att läst det några gånger har denna tanke även slagit mig.. Smart sätt att locka till sig uppmärksamhet .. Iom deras målgrupp är såpass ung, dvs folk som kan ta detta som ett skämt är det ju ett lyckat sätt att locka till sig lite extra uppmärksamhet. Om nu detta är gjort med baktanke får man ju säga att dom lyckats extremt bra då vi sitter och diskuterar det på vår fritid ;) :)
nu har jag luskat lite till, det har inte rätt att uppdatera webben med alla produktfakta mer än en gång i månaden. För det är så mycket eller nått och det tar sån tid och bla bla bla. De har alltså inte ens möjlighet att koppla upp sig under mellantiden.
Knäppt, men sant. Sidorna (som jag förstår det) automatgenereras alltså från deras interna system och slängs upp på webben en gång i månaden. Galet men sant.