webForumDet fria alternativet

Denna telefonen ska jag ha, den är bäst

Mobiltelefoner

17 svar · 643 visningar · startad av costodia

Medlem sedan aug. 2000864 inlägg
Frågan#1

http://www16.aname.net/~teknikma/shop/db.pl?template_file=db_product.html&ProductID=280077 är adressen
kolla efter "Spela in din egen ringsignal." jag läste det två gånger innan jag fattade det roliga.

Undrar om man skulle bli deppad av att ha en sådan telefon?
Skön funktion i alla fall.

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

LOL:-) Hahahaha :e

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg
Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

/me kan ha pausmusik i sin trådlösa om man nu vill jävlas med folk som ringer §e :e

~väldigt onödigt med ack så coolt~

ursäkta jag skulle kollat det först om någon anna postat den urlen

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Hehe, det gör ju inget costodia, bara bra att fler uppmärksammar den!

Frågan är hur många sånna "fel" som görs med flit för att skapa uppmärksamhet kring produkter eller företag? ;)

det skulle i alla fall vara väldigt tråkigt om det var så, för visst får det lite uppmärksamhet.

Medlem sedan mars 20012 635 inlägg

hahaha lol :e :D

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Ööh... Va e de som e så roligt :q

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Selle:

Visning av missade samlag.

Klockrent i kombination med vibratorfunktionen... ;)

Jag gick f.ö. och köpte en sådan i måndags förra veckan, hos teknikmagasinet, pga katalogen. :)

Det hela var tydligen ett skämt, som någon vid korrekturen missade. Det var alltså inte meningen att det skulle gå i tryck. Vad som är mer underligt dock är att det fortfarande ligger ute på webben...

Mvh,

Medlem sedan apr. 20003 424 inlägg

haha :e :e

Medlem sedan juli 20021 363 inlägg

Bire skrev:

Frågan är hur många sånna "fel" som görs med flit för att skapa uppmärksamhet kring produkter eller företag?

Efter att läst det några gånger har denna tanke även slagit mig.. Smart sätt att locka till sig uppmärksamhet .. Iom deras målgrupp är såpass ung, dvs folk som kan ta detta som ett skämt är det ju ett lyckat sätt att locka till sig lite extra uppmärksamhet. Om nu detta är gjort med baktanke får man ju säga att dom lyckats extremt bra då vi sitter och diskuterar det på vår fritid ;) :)

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Visning av missade samlag.

Ah.. Nu såg jag :e hehe...

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

Min kompanjon på kontoret kan berätta hur det ligger till för han kände de som hade råkat göra det.

Det är en ren felskrivning gtill att börja med som missades i korrekturen, för det är samma person som skriver och läser korrektur.

De har inte ändrat för de kan inte, som jag förstod det så har de ett avtal som gör att de bara får/kan uppdatera ungefär en gång i månaden.

Hon som skrev in felet skäms jättemycket, särskilt som det har legat ute i tre veckor redan.

Detta är vad jag vet.

De har inte ändrat för de kan inte, som jag förstod det så har de ett avtal som gör att de bara får/kan uppdatera ungefär en gång i månaden.

Ska man skratta ihjäl sig nu eller? :e

Menar du, på FULLT allvar, att de enl sitt avtal INTE FÅR uppdatera sidan mer än 1 gång/månaden?

HAHA! :e :e :e

Måste ju vara hur korkade personer som helst som får välavlönade jobb i den där branchen!

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

nu har jag luskat lite till, det har inte rätt att uppdatera webben med alla produktfakta mer än en gång i månaden. För det är så mycket eller nått och det tar sån tid och bla bla bla. De har alltså inte ens möjlighet att koppla upp sig under mellantiden.

Knäppt, men sant. Sidorna (som jag förstår det) automatgenereras alltså från deras interna system och slängs upp på webben en gång i månaden. Galet men sant.

Galet är lindrigt sagt...

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)