Sånt är tyvärr livet! :(
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Tengblad alternativt forumledare@webforum.nu.
Tengblad
Moderator, webForum
Hoppsan :)
10 svar · 346 visningar · startad av Dryden
Skulle låna min käre brors bil till jobbet idag. Kom till parkeringen och såg bilen stå olåst och förardörren var inte riktigt stängd. Kikade in genom rutan och såg papper ligga utspridda i passagerarsätet, såg tändningslåset vara delvis utrivet och dessutom att låset till förardörren var söndertrasat.
Jag blir så jävla trött. Har folk inget vettigare för sig än att förstöra andras egendom? Pundare. x(
Sånt är tyvärr livet! :(
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Tengblad alternativt forumledare@webforum.nu.
Tengblad
Moderator, webForum
Hoppsan :)
Inte så kul för dig och din bror, Dryden. :(
Skaffa larm. ;)
Jävla SossFall!!!
Ursäkta? "SossFall"?
Varför görs det så lite åt sånt här
En typ kan ju hinna med att förstöra för många tusen för att komma över någpt som är värt hundra!!!
Larm hjälper ju inte längre. Ingen bryr sig!
Är vi själva skulden till detta delade samhällssystem?
Man är, tyvärr, tvungen att ha larmade bilar inne i säkra garage för att vara hyfsat säker på att få ha grejerna ifred numera...
Förjävligt att folk inte skiljer på mitt & ditt!!!
Ja, hoppas man menade att tjyven var so_C_fall :)
Ja, skilja på ditt och mitt verkar vara ett stort problem. Det värsta är att det krypr neråt i åldrarna. Det var bättre förr, när en annan var liten. :)
Ja, måndagen fortsätter. Hittade just en fimp på min balkong. Och varken jag, flickvännen eller några av våra vänner röker. Grannarna? Jo, de röker. Hur fan kan de ha mage att slänga fimpar så där? Äckelhögar!