Läste nånstans att de sista scenerna har spelats in. Någon som vet om den är på gång snart. Kan ju inte ta så lång tid att redigera tycker man. Någon som vet vad den handlar om den här gången?
Läste nånstans att de sista scenerna har spelats in. Någon som vet om den är på gång snart. Kan ju inte ta så lång tid att redigera tycker man. Någon som vet vad den handlar om den här gången?
Den lär ju handla om ett par förvirrade jubelidioters lek på allmän väg precis som de andra två B-produktionerna antar jag? https://www.zatzy.com & deras forum lär ge ett bättre svar på din fråga ;)
De mest överskattade filmerna som producerats av amatörer någonsin tror jag bestämt. Skärp. De borde veta bättre än att leka livfarliga lekar. Idioti skulle jag kalla det.
Det är en himmelsk skillnad att ställa upp på bana & dessutom få spö...
Men det kommer nog inte dom där hormon & penningstinna överklasskitungarna att göra! :e
dom utsätter oskyldiga personer i fara för att dom vill roa sej själva å göra film, däremot har jag hört att dom åkte fast, och sedan ställde upp i tv intervju ( dock med mosaik ansikten ) nån som vet nåt om det?
/J
nej. inte enligt honom själv. han säger att det är inte hans supra som är med i filmen. och sedan tar han tillfället i akt att skryta om sin egna bil... ;)
Varför överhuvudtaget ge de här flötena någon uppmärksamhet?
De lever ju på att folk irriterar sig och hyllar dem. Läs igenom några inlägg från Qvarnis och Supramannen på zatzy så kan ni snart bilda er en uppfattning om dem.
Under en dag på strippen på Säve fällde speakern en mycket vass kommentar om Supramannen som resulterade i jubel på läktaren. Kommentaren var väldigt sann.
GIS1,2 och kanske GIG är idioti att spela in och det tror jag de flesta förstår innerst inne.
Filmerna blir intressanta just för att de är olagliga. Skulle de ha tillstånd och spärrat av hela vägen som de kör skulle ingen tycka att det är nåt speciellt med det. Utan just för att det är olagligt, farligt och idiotiskt så blir det intressant att titta på... <-- min uppfattning
ok, jag försvarar inte GIS2 eftersom den är vansinnig på sina ställen, däremot är ettan inte alls lika farlig som den verkar. Varför? Anledningen är att den är speedad. Titta på det blinkande ljuset på kaknästornet så ska du få se att det blinkar väldigt snabbt jämfört med vad det gör i verkligheten.
Till GIS2, jag försvarar inte idiotkörningen inne i stan, men ska man köra nånstans så är det ändå bättre att dom kör på motorvägarna runt Stockholm, även om detta också är idiotiskt.
Costodia: Det står avslutningsscenerna och det är alltså scenerna som kommer visas i slutet av bandet så det är fortfarande osäkert om GIG eller GIS3 är inspelad.
Bire: Det är inte omöjligt att det kan vara han men jag är inte 100 på att det kan vara han. Han är ju visserligen porschefrälst så.
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2