Någon som har lite bra krökar lekar ni kan dela med er av. Jag kan börja med en.
Alla sitter i en ring med ett glas var. I mitten i ett glas häller alla vad dom har med sig. Sedan finns det en kork eller något i den stilen som man ska kasta i varandras glas. Om man träffar nån annans glas får den personen försöka kasta tillbaka; om miss, så får den personen dricka upp glaset med den äckliga blandingen.
öl-brännboll är rätt skoj.........Funkar på så sätt att man lirar bara vanlig brännboll fasst vid bas 1 står det 3 öl bas 2 2 öl och bas 3 1 öl och vid sista 0 öl........stannar man vid bas 1 måste man dricka 3 öl innan spelet går vidare men om man gör en "home run" så slipper man dricka..........givetvis fyller man på baserna med öl hela tiden............. och dessutom kör man det hela på tid så man måste skynda sej att dricka dom där förbannade ölen..................blir rätt skoj efter ett tag kan jag lova...... ;)
Phorpher: Jajemen, caps rockade tills man upptäckte Treman istället... ;)
Het länk är https://www.caps.nu :)
Treman är ännu roligare, snabbare och inte så slabbigt, men det som gör det till den ultimata fylleleken är att det är sadistiskt nåt så infernaliskt! §e
Nu ska jag på kräftskiva (med Treman såklart) så jag hinner inte skriva reglerna, men de finns i en gammal tråd nånstans i Caféts dammiga gömmor... ;)