Inga problem för mig...
Inte för att det är viktigt men kommer någon in på lunarstorm? Jag kommer inte in. Bara står och laddar. De kanske har drabbats av något fel, hihi §e :bire
17 svar · 496 visningar · startad av renholm
Inte för att det är viktigt men kommer någon in på lunarstorm? Jag kommer inte in. Bara står och laddar. De kanske har drabbats av något fel, hihi §e :bire
Inga problem för mig...
Kommer inte heller in... nån som har hackat :o :q ???
BAH, Renholm. Använder du lunarstorm? Jag tänkte väll att du va en fjant :h
Jag tycker verkligen synd om er... inte för att det inte fungerar utan för att ni verkligen vill använda det :)
Tss, använder inte, råkar bara vara medlem... Skillnad det.
https://www.lunarstorm.se/renholm
Ser så aktiv ut va? :)
Vägra klicka på länken. Vem vill smutsa ner datorn genom att få massa cookies från lunarstorm? :)
För mig funkar lunar perfekt
Själv använder jag Lunar för att hålla kontakten med polarna som studerar ute i Sverige...
renholm skrev:
Med tanke på att du enligt sidan du länkade till har besökt Lunar Storm 292 gånger på 10 månader tycker jag man kan säga att du "använder" Lunar Storm. Det var bara en iakttagelse.
Lunarstorm?
Hehe, nästan en gång om dagen ju. RENHOLM! Skärpning. Som tur va slapp jag kolla upp det själv så jag har hittills en lunarfri dator :)
Inte en till diskussion om vad man tycker om Lunarstorm. :(
Nä precis, detta är en tråd för att snacka skit om lunastrom :)
Skarre skrev:
renholm skrev:
Med tanke på att du enligt sidan du länkade till har besökt Lunar Storm 292 gånger på 10 månader tycker jag man kan säga att du "använder" Lunar Storm. Det var bara en iakttagelse.
Korregering: Använder inte lunarstorm för att hålla kontakt eller skriva fjortis inspirerade gästboksinlägg. Utan kan kalla det mer ett vetenskapligt syfte. Studera det nya trenderna. T.ex "jAg äR sKIt CoOL" som många skriver.