Någon som kommer ihåg vart tråden med raggnings tips är?
Kan inte hitta den, det var rolig läsning... :D
Raggnings tips?
14 svar · 514 visningar · startad av renholm
Medan du ändå tar upp det så kan jag väl rekommendera ett sprillans nytt som är väääldigt välbeprövat: sup dig riktigt apfull. På så sätt kan du släpa med dig vad som helst hem. Visst, kvaliteten kanske brister lite för det mesta, men kvantiteten stiger drastiskt.
Jag tror, utan tvekan, på "raggning" i nyktert tillstånd. Risken för ångest eller ånger dagen därpå minskar betydligt...
Ragga nykter gör man väl alltid men själva stöten är lättast vid onyktert tillståd :)
Raggningsreplik: Sväljer du?
Ett tips är att man alltid skall lägga in en markerad paus i ord som är sammansatta. "Ursäkta, är den här bar[paus]stolen ledig?" :-)
/Lime
Lime skrev:
Ett tips är att man alltid skall lägga in en markerad paus i ord som är sammansatta. "Ursäkta, är den här bar[paus]stolen ledig?" :-)
Yeah, right... :OO
Sen kommer ju emission eller jag fram och ber dig att sluta sär-tala... ;)
:e
PeW:
Du skulle inte kunna tänka dig att springa omkring med den där på nollningen i år? ;)
För övrigt så rekommenderar jag INTE Chainsaws raggningstips...
Det finns en risk att man vaknar upp och får en hjärtinfarkt dagen efter (fråga mig inte hur jag vet det....) :e
Phorpher skrev:
PeW:
Du skulle inte kunna tänka dig att springa omkring med den där på nollningen i år? ;)
*ÖLOL*
renholm skrev:
Någon som kommer ihåg vart tråden med raggnings tips är?
Kan inte hitta den, det var rolig läsning... :D
det förvånar mej att ingen redan har sagt:
"vem är raggning och vad har han för tips?" :p