webForumDet fria alternativet

Woho

Bredband & telefoni

6 svar · 256 visningar · startad av casca

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg
Frågan#1

Har gjort "det stora bytet" idag - kopplade in mitt färska ADSL eftersom avtalet med min tyranniska ISP stänger av mig om två veckor. :e

Trots alla skrämmande trådar och inlägg om hur struligt ADSL brukar vara, och vissa hävdade även att Telenordia var värre än Telia på den punkten, så gick det galant. :) Tog ungefär 15-20 minuter, och omkonfigureringen av hemmanätverket gick superfort. Pillade lite i inställningarna, kopplade ner, och återanslöt.

Slutet gott, allting gott. :e

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Grattis! Vad gjorde man innan internet? Kunde man verkligen leva?

dahlgren skrev:

Grattis! Vad gjorde man innan internet? Kunde man verkligen leva?

Jag tror man gick i österled och dräpte ruser, fint uppställda i svinfylking. :e

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Var ungerfär 1000 år mellan det och internets uppkomst. :OO Jag kan ha fel. Man kanske inte gjorde nått.

dahlgren skrev:

Var ungerfär 1000 år mellan det och internets uppkomst. :OO Jag kan ha fel. Man kanske inte gjorde nått.

Du har fel.

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Jag vill ha samma ISP som Gandalf, de har inte behövt betala en räkning för sin uppkoppling (tror det är dubbelt så sanbbt som Telias ADSL) på typ 2½ år :e

Viking skrev:

Jag vill ha samma ISP som Gandalf, de har inte behövt betala en räkning för sin uppkoppling (tror det är dubbelt så sanbbt som Telias ADSL) på typ 2½ år :e

Tror du hans framtida mastodont-räkning blir så trevlig att få ner i brevlådan då? :e §jr

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)