Du fajtas med den som skrivit inlägget innan dig. Ditt inlägg ska alltid avslutas med att du "välter omkull"/"slår ner" personen i inlägget innan. Exempelvis kan man slå ner nån med jedikraft, blombukett eller lingonsylt.. fantasin får bestämma
Endast en och en. Dvs inte flera på en. och den som har skönast fantasi och slåss på det töntigaste sättet kommer vinna....
...flest skratt! :)
Hoppas ni förstår vad jag menar.
Låt då fajten starta!
*ställer mig med armarna i kors o väntar på den första modiga som vågar gå fram och utmana mig*
Eftersom eureca tydligen har ställt sig upp, välter jag honom igen och ser hans övriga namn ( :OO) ligga kvar alldeles platt på marken. :e
SirPet tog i ordentligt! :D
*tar upp en <font>-tagg och kastar den likt en kaststjärna mot higa.
<font>-taggen hugger av higas arm och higa springer gråtande iväg till W3C för att klaga på oschyssta metoder*
Släpar in Eureca på botten av rampen i björnsträdgård, binder han med taggtråd samt smörjer in näsan med hemma gjord smultronsylt. Hämtar ett par berusade hammarbyare från Kvarnen och berättar att det ligger en väldigt berusad (ljuger bra) och infångad Anti Bajen medlem. De lägger upp honom på axeln och tar med honom till Söderstations omklädningsrum och inviger honom i bajjen.
*Skippar principen om baren-fighter only & hivar in ett html-dokument som inte kunde hittas pga ett http 404-fel på en rysk server som träffar bendro i bakhuvudet*
*Klipper till erka med ett förlegat sql-kommando som ingen använt på flera år samtidigt som jag sparkar en drivrutin till ett 10/100 kort från 3-com mot den slumrande bendro*
*Gör Bire Döv genom att lura honom att jag har en tysk skiva spelandes i min fläkt till en p4:a från dell, trycker den mot hans öra..Under tiden Bire lyssnar på fläkten ger jag Fv02 en redbull så att han ska kunna orka börja fightas*
*hittar ett par gamla DOS-disketter samt disk 2 av "Putt-Putt and the Parade". Plockar upp dem och svingar iväg dem på Bire, som förvånad stapplar bakåt och snubblar*
*Animerar wF´s logga & applicerar en <blink>-tagg under den med texten: "Alla går hem tidigare". Placerar logga + tagg i bootsektorn på allas datorer & anropar den via telnet. Svingar för säkerhets skull en icke-scrollmus tio gånger över kjells huvud & svär en ondskefull besvärjelse som gör att allas bildskärmar halverar sin upplösning & spottar ut flytande bly i ögonen*