det dementeras av oss alla tre.
Någon mer än mig som märkt att :stefan: och stoffe-2k är lite av Bill o Bull, Drutten o Krokodilen, Helan o Halvan eller liknande..?
18 svar · 1 087 visningar · startad av Erik Juhlin
Någon mer än mig som märkt att :stefan: och stoffe-2k är lite av Bill o Bull, Drutten o Krokodilen, Helan o Halvan eller liknande..?
det dementeras av oss alla tre.
Jonas Gardell o Mark Leevengood då?
Min gissning är att :stefan: är kvinnan i förhållandet! :e
Du är bara avundsjuk.
[23:40:15] * [stoffe] smeker lite lätt Erik1010010 innanlår...
[stoffe] är otrogen!!
vad ska [^stefan^] säga?
Värsta såpan :OO
Stockholmarn och Skåningen? :e
Vad ska hända här näst?! :p
Ja, jag undrar också
:o
WGAFF
Kling & Klang! :D
vem :q
Jahapp, det är bara att konstatera att stoffe är fullständigt obildad...
- Vi sitter här på Kanarieöarna och dricker whisky å den innehåller 40% alkohol...
- Men det är väl ikke dåligt, det är ju nästan hälften sprit det!
- För fan Helge, tänk på pocenten! Så om det är 40% ren alkohol, då är det nästan 60% vatten, Helge.
- Mmmm.
- Du måste förstå det här med pocenträkning!
- Ja, jag förstår...
- Om man nu tänker efter, Helge, att 60% på varje sjuttifemma e vatten, de blir ju 45 centiliter, de e nästan en halvliter. Sen säger vi att vi e är i 14 dagar, så räknar jag bort en halv dag när vi kommer hit och en halv dag när vi åker hem för då hinner vi ju inte kröka så mycket...
- Näe.
- Åsså räknar vi att vi dricker varsin hela om dan, å det blir tretton dagar, det blir tjusex helor. Å sen gånger 45 centiliter - för fan, det blir 11,7 liter vatten! Vi har för fan inte kommit hit för att dricka vatten!
:birp
:e :e :e :e :e :e :e
ahboo... §e :bire
Re: Bill o Bull?
Erik Juhlin skrev:
Eller Bjarne & Bjarna :birp