usch då.
3timmars rast
30 svar · 572 visningar · startad av Sico · sida 2 av 2
Frågan, av Sico
Jag har värsta glassjobbet... man ska jobba 7-8h men är man klart med sitt arbete innan den begränsade tiden så får man ha rast tills tiden gått ut. Man får altså inte gå hem. Och det kan ofta bli runt 3h rast på slutet, vad ska man hitta på? Jag har inga böcker eller nåt.. vad ska jag göra, snälla wF hjälp mig. ( och det är som vanligt inte användaren som skrivigt detta som har problemet ) :h
Läs frågan i sin helhet →vanu, det e skitschysst... man får ta rast när man vill å hur länge man vill bara man blir klar med sitt arbete... så man jobbar typ halva arbetsdagen för det e så slappt.. å så tjänar jag runt 130kr timmen
Död åt sillarna!
Kan du inte ta med din brud och öva in lite nya "grepp" på henne? Eller ta med dig en bok, eller en varför inte en film? Eller så kan du med dig papper och penna och skissa lite på projekt som ändå aldrig blir av :)
Sico skrev:
...å så tjänar jag runt 130kr timmen
Igår på irc var det ju "bara" 120 kr, men det måste ju innebära att det är någon form av kärnavfallsbasäng som ni spolar fisk i...
projekt e på G Quid :) .. när folk börjar skolan å så börjar jag å en kompis med det... så ta din kebab å stoppa upp i ...i... under skjortan... :e
men vad ska man ha med sig till den långa rasten? en jättebanan?
Den har du väl med dig jämt, eller har du en liten jävel? :OO §e ;)
nä bara bananen med mig till jobbet.. det blir till en jätte vid andra tillfällen ;)
Hehehehe...
VAR jobbar du?
ABBA, jag spenderade mina 3 timmars rast genom att röka ett X antal ciggaretter, spelade fotboll å kort.. tiden jag "räserfort" :l