Tengblad? §e
wF-tröjorna!
95 svar · 1 880 visningar · startad av Tengblad · sida 2 av 5
Frågan, av Tengblad
Japp nu har jag skickat iväg alla tryck och väntar på att få svar med pris inom några dagar. Min förhoppning är att man kommer att kunna börja beställa tröjan i slutet på veckan och då kommer det komma upp en länk i denna tråd. En länk kommer också komma upp på wFs förstasida så var lugna ni missar det inte :D När tröjorna sen kan levereras beror helt på hur snabbt ni beställer tröjorna. Prisför
Läs frågan i sin helhet →flat-eric problemet är just det vem ska betala den. Det är ju inte så att det blir några pengar över eller så utan alla kostnader blir ju exakt vad allt kostar om du förstår.
Wäääääää. :D :e
Då får jag en wF-tröja och sedan en slips så fort jag kommer till Stockholm igen! :D :bire
Pace skrev:
Jag har wF-anda men vill då fan inte ha någon tröja för det! :o ;)
En moderator utan wF-tröja? Kan vi tillåta något sådant? §jr
Mika3l:Lova mig bara att du inte använder båda på samma gång ;)
Tengblad:Förstår. Ville bara slippa den dyra avgiften för att lägga in pengar på ett svenskt postgiro... ;)
Det kan väll inte vara så dyrt :q
Jag vill ha en tröja med enbart ärmar! :)
Tengblad: Minns inte exakt men det är åtminstone 10 men kanske tom. 20 euro vilket betyder att tröjan blir ungefär dubbelt dyrare :(
flat-eric>> Var det inte du som skickade pengar i ett kuvert till PeW när vi hade insamlingen till servern i vintras? Gär likadant nu isf så blir det inte så dyrt. ;) Fast skicka till Tengil isf. §e
Ja, det måste ju gå kanon.
SirPeter, varför inte skicka till PeW när han redan har dennes adress. §e
Erik Juhlin skrev:
Jag vill ha en tröja med enbart ärmar! :)
Ärmar finns att beställa av Bire §e
Tengblad> :e
SPiN skrev:
SirPeter, varför inte skicka till PeW när han redan har dennes adress.
Det har han inte kom jag på efter att jag hade postat, det var direkt till kjell han skickade tror jag. Dessutom är inte PeW hemma. ;)
SirPeter: Jepp det var jag men chansen/risken är att pengarna försvinner på vägen vilket tydligen inte är ovanligt :l
Jag vill bara meddela att jag inte fått något pris än då killen som ska trycka dom är på semester. Börjar själv bli otålig men ja får svar så fort han är tillbaka!
grrr vill ha nu snart är ju t-shirt sässongen slut :(
Gött Tengblad!