Jag försökte men det gick inte...
Du får improvisera... :D
Inredningshjälp
33 svar · 794 visningar · startad av Palleman · sida 2 av 2
Frågan, av Palleman
Damn! Imorgon flyttar jag till en ny lägenhet, har ingen aning hur jag ska inreda lägenheten... behöver nu lite hjälp. :) Lägenheten är en etta på 46m² och här nedan finns en skiss över hur själva stor-rummet ser ut. Möbler som ska in(?): • 1st dubbelsäng (180x210) • 1st skrivbord + stol • 1st bokhylla (200x40) • 1st 3sits-soffa (200x60) • 1st Jysk köpmansdisk (150x50) • 1st stereo-tv-bänk (1
Läs frågan i sin helhet →Jag hade nog gjort nåt sånt här. Det beror lite på hur det ser ut och sånt med.
SirPeter: Generalfel! Han kan ju inte surfa och glo på tv samtidigt med den möbleringen! ;)
:stefan:>> Det kan han väl, han sitter ju i soffan med en bärbar dator och surfar när han vill se på tv samtidigt, så gör väl alla eller? ;)
Okey. Min idé då. :)
Det där såg riktigt bra ut OveRRidE, klart bäst hittills.
Jag gillar också OveRRidEs förslag. :)
Ställ inte skärmen så att den speglar en stark lampa eller fönster. Det är ju där man sitter mest, så dataplatsen måste väl få hög prioritet? :D
OveRRidE skrev:
Jehovas-bur och tortyrkammare
jaha. jag får väl ta o gå in i den då. :x
känns bra att vara omtyckt för sin religion. :(
EDIT: ps. namnet är "Jehovas Vittnen", och inget annat. ska du nedvärdera mer, så kan du åtminstone använda rätt namn, så att folk vet vem du menar.
yaz skrev:
känns bra att vara omtyckt för sin religion. :(
Om det ingår i religionen att man ska knacka dörr och dela ut posters och vara allmänt störande genom att snacka om jordens undergång är jag också emot religionen.
ps. Jag förmodar att det är dessa människor som OveRRidE menade, och inte själva religionen. ;)
jag kan gärna utveckla vad som ingår i religionen. anser dock att det inte riktigt passar under denna tråd, som handlar om inredning.
jag ber om ursäkt om jag fört diskussionen på andra vägar.
ps. jag ställer gärna upp och förklarar. starta en tråd i ett passande forum och ställ frågor, så ska jag svara på dem. om ingen vågar ställa frågor kan ni åtminstone säga vad ni ogillar så kan jag förklara ;)
Gillar ölhållaren och "husdjuret"... :e
Pace skrev:
ps. Jag förmodar att det är dessa människor som OveRRidE menade, och inte själva religionen.
Exakt. :)
Börja ställa in 2 rack i hörnet så du får plats med alla lagringenheter, sedan på ledig vägg sätter du upp en plasmaskärm, sedan ett skrivbord med dator i mitten, thats it