flickan kan du nog lämna hemma tror jag ;)
Jag rycker in i Lumpen i morgon måndag och undra om det är nå¨n som har några sista minuten tips? Främst saker som man bör ta med sig men även på saker man kan lämna hemma.
20 svar · 437 visningar · startad av dahlgren
Jag rycker in i Lumpen i morgon måndag och undra om det är nå¨n som har några sista minuten tips? Främst saker som man bör ta med sig men även på saker man kan lämna hemma.
flickan kan du nog lämna hemma tror jag ;)
lämna porrtidningarna hemma!
ta med dig
mobil och softa låtar som du kan gråta till. :)
Jag är tämligen säker på att du lugnt kan lämna både skidor och pulkan hemma men däremot kan du ta med dig nån bra bok kanske. ;)
Får du använda mobil och lyssna på mp3:s samt läsa egna böcker så är det ingen lumpen du ska till, bara att vända på klacken och åka hem igen.
*antecknar*
1. bok
2. ingen pulka
3. mobil
Glöm för allt i världen inte rakhyveln!
Under gårdagen införskaffades raklödder och extra rakblad som redan ligger i tryggt förvar i väskan.
Kan tillägga att du helst vill vara extremt välrakad när du får göra gasmasktestet......huh! §e
oelbal skrev:
Kan tillägga att du helst vill vara extremt välrakad när du får göra gasmasktestet......huh! §e
Det är bättre att säga att du är allergiker så slipper du det. §e ;)
Det är bättre att säga att du är allergiker så slipper du det.
Varför då, det är ett kul test :e
Speciellt när det "kliar" lite.
Varför då, det är ett kul test
Speciellt när det "kliar" lite.
"lite" är inte direkt det ord som jag kommer att tänka på först. ;)
Jo, det enda vi gör inne på logementet på kvällarna (förutom att kolla på snuskfilm) är att spela Tony Hawk på PS2, så en TV och ett playstation är ju bra om någon kan ta med...
Usch, kan tänka mig ett helt logement med kåta killar som kollar på p-rullar. Akta ryggen bollen!
ändryggen? §e
Det är svettigt värre kan jag lova!
oelbal skrev:
--------------------------------------------------------------------------------
Kan tillägga att du helst vill vara extremt välrakad när du får göra gasmasktestet......huh!
--------------------------------------------------------------------------------SirPeter svarade:
Det är bättre att säga att du är allergiker så slipper du det.
Hmmm... har inte hört om någon som mår bra av tårgas eller någon annan gas...
Kalla det allergiker om du vill ;)
Allvarligt talat. Satsa på att lära känna så många som möjligt!
Din tid i lumpen kommer att förgyllas av alla de nya vänner du skaffar.
Lumpen är en tid jag inte vill ha ogjord
(även att jag hellre önskade att spela i musikpluton).
Visdomsord från...