webForumDet fria alternativet

Are you evil?

Småprat

36 svar · 908 visningar · startad av Rikard · sida 2 av 2

Frågan, av Rikard

Min världsbild är rubbad! Jag blev uppmanad att köra testet "Are you evil? " på nätet... Resultatet? Nope, not a drop of evil in you. In fact, you're ridiculously good. Reach around the wings and pat yourself on the back. Uäääh! :o Med risk för att tråden blir förflyttad till [Förmedling av jobb & tjänster](http://www.webforum.nu/forumdisplay.php?s

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

evil

Well, you're kinda evil. But we know you can do better. Your backstabbing knife could, and should, be sharper. Get tips on turning up your evilocity — sign up with Emode.com

Weeeee!!! §e §e §e §e

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

Svara då!!

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Vad betyder "Grudges"
Kommer inte ihåg den exakta ordalydelsen men ungefär bitter eller om det är bitterhet.

http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml

goldy STFW! det finns massor av olika tjänster på nätet.

http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

*gäsp* :e

Någon som är snabb på att redigera sina inlägg ser jag ;)

Tack Rikard :f

Well, you're kinda evil. But we know you can do better. Your backstabbing knife could, and should, be sharper. Get tips on turning up your evilocity — sign up with Emode.com.

§e

Medlem sedan dec. 19992 751 inlägg

Good news — you're just a little evil, which means you're very human. But it's time to make a decision: Either shut out that damn conscience and be really bad, or start living life like a saint. Get more info on your evilness

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

vaf.....kinda evil :q Vad är det för jäkla "lagom"-attityd. Hmm..nej nu får jag skärpa mig. Frågan är vilket håll man skall gå åt...helgon eller helvete :OO

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Frågan är vilket håll man skall gå åt...helgon eller helvete

Inget att fundera på... mycket roligare att vara elak än snäll §e :bire

Medlem sedan dec. 20003 083 inlägg

Finally, the truth is revealed — you're pure evil. But so are lots of successful people: Donald Trump, Mr. Burns, Martha Stewart. Get tips on coping with your evilness — sign up with Emode.com.

Jag förstår inte vad dom pratar om, en snäll och ödmjuk kille som mig :q :birp §e

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

Finally, the truth is revealed — you're pure evil. But so are lots of successful people: Donald Trump, Mr. Burns, Martha Stewart. Get tips on coping with your evilness — sign up with a gigant cheescake.

§e

Medlem sedan juni 20001 251 inlägg

Samma resultat som Tengblad. :)

Medlem sedan dec. 2000557 inlägg

Hoppsan! :OO

Finally, the truth is revealed — you're pure evil. But so are lots of successful people: Donald Trump, Mr. Burns, Martha Stewart. Get tips on coping with your evilness — sign up with Emode.com.

Damn vad min mamma kommer bli besviken... ;) §jr

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Mitt resultat:

Well, you're kinda evil. But we know you can do better. Your backstabbing knife could, and should, be sharper. Get tips on turning up your evilocity — sign up with Emode.com.

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

"Kinda evil" :D

281 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
149 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
151 ms — ändringar (db)