Are you evil?
36 svar · 908 visningar · startad av Rikard · sida 2 av 2
Frågan, av Rikard
Min världsbild är rubbad! Jag blev uppmanad att köra testet "Are you evil? " på nätet... Resultatet? Nope, not a drop of evil in you. In fact, you're ridiculously good. Reach around the wings and pat yourself on the back. Uäääh! :o Med risk för att tråden blir förflyttad till [Förmedling av jobb & tjänster](http://www.webforum.nu/forumdisplay.php?s
Läs frågan i sin helhet →Svara då!!
Vad betyder "Grudges"
Kommer inte ihåg den exakta ordalydelsen men ungefär bitter eller om det är bitterhet.
goldy STFW! det finns massor av olika tjänster på nätet.
*gäsp* :e
Någon som är snabb på att redigera sina inlägg ser jag ;)
Tack Rikard :f
Good news — you're just a little evil, which means you're very human. But it's time to make a decision: Either shut out that damn conscience and be really bad, or start living life like a saint. Get more info on your evilness
vaf.....kinda evil :q Vad är det för jäkla "lagom"-attityd. Hmm..nej nu får jag skärpa mig. Frågan är vilket håll man skall gå åt...helgon eller helvete :OO
Frågan är vilket håll man skall gå åt...helgon eller helvete
Inget att fundera på... mycket roligare att vara elak än snäll §e :bire
Finally, the truth is revealed — you're pure evil. But so are lots of successful people: Donald Trump, Mr. Burns, Martha Stewart. Get tips on coping with your evilness — sign up with a gigant cheescake.
§e
Samma resultat som Tengblad. :)

"Kinda evil" :D