Inget att rekommendera för svagsinta stockholmare med andra ord...
Har du inte blivit något härdad i lumpen? :o
22 svar · 467 visningar · startad av oelbal
Man känner sig äckligt skum efter att ha vaknat upp framför datorn, dreglandes på tangentbordet och med feta skavsår i pannan efter den hårda bordskivan...
Har du inte blivit något härdad i lumpen? :o
Skönt att vara hemma hos mammsen och pappsen vaaaaaa?
Gör oelbal lumpen på distans, online??
Det kan man undra :e
Verkar jobbigt med lumpen...
Jag får återkomma med rapport om två vekcor när jag kommer hem på min första permision. Då får vi veta sanningen om oel är en vekling ;)
dahlgren skrev:
Verkar jobbigt med lumpen...
Jag får återkomma med rapport om två vekcor när jag kommer hem på min första permision. Då får vi veta sanningen om oel är en vekling ;)
Du menar väl: Då får vi se om dahlgren också är en vekling! §e ;)
Va f-n??? Gör du inget annat än är hemma och sover? :o
Ut i skogen och lek krig med dig istället. §e ;)
Jag har precis kommit hem från två veckors helvete, så nu har jag 10 välförtjänta dagars ledighet... :D
10 dagars ledigt på raken, och du tycker att lumpen är jobbigt? :OO
Rena semestern juh!
Jomenvisst, lumpen är ju likvärdigt med ett semetserparadis. Jag ska föreslå för Kapten att en viss SirPeter i Borås gärna vill komma och granska vår verksamhet lite närmare......typ från gyttjenivå...
Sånt där har man redan klarat av för länge sedan och då var det minsann inga 10 dagars ledighet. Det längsta var nog över påskhelgen och då var det fyra dagars ledighet. På repmötena var det ingen ledig dag alls. :)
...anledningen till vår ledighet är ett spektakel vid namn O-ringen, dvs det kommer ett gäng med orienterare och tar över hela T2 i 2 veckor. Därav blir vår verksamhet nästintill omöjlig att genomföra, vilket resulterar i en längre ledighet...
Jag misstänker att oelbal är riktigt tacksam mot dessa spektakel ibland. :i
ledigheten beror på när man gör lumpen...under sommaren så får man lite mer ledigt och under jul.... (också beror det på om man går någon veklings kurs också-)
Sova är för amatörer, som mamma brukade säga. - Grannen i Beck-filmerna.
Sleep is for the weak!