fan vad jag älskar stockholm
Instämmer helt! :bire
(jkpg är iofs helt ok, men vättern är så extremt kall...)
9 svar · 288 visningar · startad av erka
Var på äventyr på långholmen igår, dock inga cockierspanielhundar och gråtande barn på tavlor. Dock strålande sol och varmt i vattnet. Det var igår jag fick känslan "fan vad jag älskar stockholm". Staden är helt underbar på sommaren och man glömmer det så ofta för man jobbar och stressar. Men ta bondsemester och ligga och lata sig är det rätta att göra i vår huvudstad om vädret tillåter. Låg vid långholmens klippbad och bara slappa, bada och sola med några vänner. Inga ungar som pissade i vattnet, inga kanyler som flöt omkring, ingen olja i strandkanten. Så alla ni som inte har upptäckt hur vacker och unik vår huvudstad är kom hit och gå på äventyr på långholmen
fan vad jag älskar stockholm
Instämmer helt! :bire
(jkpg är iofs helt ok, men vättern är så extremt kall...)
Långholmen utanför Göteborg är inte heller helt fel...fast det är klart...att övertyga en stockholmare om detta är som att försöka lära en hund tala ! :e :P
Är det inte på Långholmen det håller till en massa nudister..? ;)
I övrigt är det bara att instämma! Stå på Västerbron en tidig morrontimma och se solen gå upp över stan i morrondiset - sen har du sett allt du behöver se... :)
:stefan: skrev:
Stå på Västerbron en tidig morrontimma och se solen gå upp över stan i morrondiset - sen har du sett allt du behöver se... :)
Nejnej... se Grand Canyon från botten när solen går upp slår det med elefantsnablar :D
Finns det nåt underbarare än att gå till jobbet en solig dag som... den igår, sätta sig och slita häcken av sig till 17:00, knalla hem och ta bilen ner till Playa Djulö, inse att vattnet om möjligt är ännu skitigare idag tack vare alla kissande ungar, glasspapper och annat papper som flyger runt överallt? :x
Är det inte på Långholmen det håller till en massa nudister
Varför tror du att erka håller till där :p
Stå på Västerbron en tidig morrontimma och se solen gå upp över stan i morrondiset - sen har du sett allt du behöver se... :)
Nejnej... se Grand Canyon från botten när solen går upp slår det med elefantsnablar :D
Jaja, jag har bara flugit i helikopter genom Grand Canyon så okej då... ;)
Varför tror du att erka håller till där :p
Tänkte han skulle få svara på det själv. :e
Ehh nudister, vet ingenting
Föresten så fanns det himmla mycket VBM:are där igår