oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Frågan 16 juli 2002 19:13 #1 ...Är hemma och vänder lite på stört efter fältvecka och annat sattyg, främst beroende på en mycket roande papperslapp som damp ned i brevlådan härromdagen. Lappen kan sammanfattas så här:
Skövde
Datavetenskapligt program 160p
(Study Programme in Computer Science, Master of Science)
http://www.ida.his.se/ida/program/dvp/utbildningsplan2002.html
Nu vet jag iallafall vad jag skall pyssla med 4 år efter att lumpen tagit slut. Helt sjukt egentligen att jag kommer in på förstahandsvalet...*hrm*
:birp :birp :birp
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Gratulerar, om det nu var så att detta brev var intagningsbeskedet! :)
Om fyra år! :o
Då är det ju inte ens säkert att datorer finns! :o
Jaja, grattis bollen! :)
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Schysst! Säg till när du blir insparkad - då kommer jag upp och tar en bärs på Boulogner! :) :birp
N nkrantz Medlem sedan apr. 2002 830 inlägg Skövde? Vad är det när vi har det grymt coola Dataekonomika programmet - IT programmet med Affärsinriktning i Jönköping!?! När drar ni igång er inspark? Om du tröttnar på skövdespexarna så finns vi alltid, bara en tågresa bort ;)
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg nkrantz: Men för tusan, då skulle ju grabben gå på IHH och bli ekonom - så elaka ska vi inte vara mot honom... :p :e
Tröttna på SköSpex? Äh, bara för att årets upplaga var sämre än förra året... Iofs var det ju hällregn i år förståss... ;)
N nkrantz Medlem sedan apr. 2002 830 inlägg :stefan: Nu ska du inte vara sådan, bara för du enbart jobbar med ING folk ;)
SköSpex är nog iofs bättre än vad vi någonsin kommer att prestera :r
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Jag jobba med ING-folk enbart? *hmpf* ;)
Nja, bara Studscen kommer igång ordentligt så händer det nog grejor. Starkt stöd från högsta ort finns iaf - Clas Wahlbin älskar spex! :e
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Fett grattis oelbollen! :D
N nkrantz Medlem sedan apr. 2002 830 inlägg
Jag jobba med ING-folk enbart?
Liten överdrift kanske ;)
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg du kommer gå under oel, inga grattis härifrån inte....
E erka Medlem sedan dec. 1999 6 522 inlägg HA HA OEL, skövde..Jag säger då det, akta dig för raggarna och nazisterna. Har hela min släkt där så jag kan intyga att det är en tråkig stad.