Längst på wF?
90 svar · 1 715 visningar · startad av Ekström · sida 4 av 5
Frågan, av Ekström
Bara undrar vem som är längst här? Är själv rätt lång, men jag gissar på att man blir piskad med nån dm ivf. Den som vinner får en pixel. Ekström: 190 cm
Läs frågan i sin helhet →Mr Nils skrev:
Wah =)
Längd 187cm
Vikt 102kg =).. vägde 78kg innan jag rykte in i lumpen.. *wierd*
Kan inte riktigt förstå hur det har gått till, Mr Nils...
Rusktigt konstigt :) Eller är det bara muskler, kanske? :f ;)
Är faktiskt 199 Cm
KoTTeN skrev:
M@rtin skrev:
Jag väger tydligen minst oxå. 65 släta kg. Orkar inte räkna BMI men det var för lågt för att få göra lumpen :D
Tss tro inte att du är liten höru :e
Väger själv 61 kg / 178 cm = 19,25 BMIArg! jag är undernärd! Ro hit me lite flytande margarin! ;)
Skicka vidare smörbyttan sen hörrö.
casca: 60 kg / 179 cm = 18,41 BMI :o
Men ey, allvarligt talat, BMI kan, och är ;) fett missvisande om man är under 20, och inte har vuxit färdigt. Själv är jag bara 16.
Jag är också 16 (el., 16 i år, dock 15 just nu.), men mitt BMI är lagomt. 20,8 eller nåt liknande. (Läs tidigare meddelanden)
Jag tror att du är spinkig även för din ålder casca! ;) :)
Har man inte växt klart när man är 16-17? Det är väl då man brukar sluta växa?
eh, e ni små eller? själv så är jag 2.10 lång och väger 100 kg, slå de om ni kan :)
d@le skrev:
själv så är jag 2.10 lång och väger 100 kg, slå de om ni kan :)
Gaah, du måste hitta på? :q
d@le >> BULLSHIT
har växt som (svordom)... snart 2.50 :p
...
Gandalf skrev:
har växt som (svordom)... snart 2.50 :p
Ibland är du väääldigt rolig du, Gandalf :p
Moi:
Vikt: 70 kg
Längd: 185 cm
BMI: 20,45
Ganska lagom, men skulle gärna lägga på tio kilogram musklar på överkroppen :)
är bara 190 cm men när jag ha kommit upp i samma ålder som vissa andra här inne så har jag säkert kommit ikapp...... :e
varför skulle jag hitta på om en sådan sak, det är ju flera stycken som varit bara nån eller några centimeter från 2 meter så varför skulle inte jag kunna vara 2.10? jag bara undrar :q
Bendro: Visste du inte att M@rtins drön är att bli en sumobrottare? ;)
Lite efter...
/me är 173-174cm lång och väger ca 55-56kg(om någon underar om vikten, orkar inte läsa alla inlägg ;) )
Måste tyvärr meddela att jag no longer väger 75.1, visserligen var detta precis på morgonen (är det förresten då man ska väga sig?), men jag vägde, hör och häpna: 73.4 :o ;)