Aaaaaaahhh
Rikard har en hund begraven! Kanske även @nders om man ska tro ryktet.
hp: Du får nog besök iom detta rykte & tiden är nästa helg.. Beware.
60 svar · 1 459 visningar · startad av Bire
Rikard har en hund begraven! Kanske även @nders om man ska tro ryktet.
hp: Du får nog besök iom detta rykte & tiden är nästa helg.. Beware.
Aaaaaaahhh
Inga kommentarer.
Ingen har någon gång i wFs historia verifierat någonting så extremt bekräftande som jag gör nu.
Jag bekräftar det Rikard säger, liksom jag brukar göra, men understryker nakenheten i Bires påhitt, och stanken från hans hatt.
Mvh,
Här luktar det riven ost!
... & min hatt snodde grannens hund, men det var redan 1982 så det kan inte @nders veta.
Sen är jag inte alls naken, faktiskt.
Ta aldrig den Bire som syr kläder.
Hur kan din hatt vara så tjuvaktig?
Jag har inte heller påstått att du är naken, så ditt senaste utspel bevisar bara forumledarsanningen och dess belgiska blå!
Sant!
min hatt snodde grannens hund
Och vad skulle hatten med grannens hund till? Hur kan en hatt sno en hund? Mjölnare.
Falskt!
Jag får väl lov att passa på att bekräfta att Rikard talar med okluven tunga.
@nders är nu i allra högsta grad inblandad enligt det senaste jag hört..
Jag kan dementera all eventuell inblandning, speciellt om någon dör eller tas tillfånga.
Jag bara ler.. se det som en seger eller en gest av total skräck.
säg bara till när och i vilken stad, så vi andra kan hålla oss borta...
Det här var en allvarlig tråd, tyvärr har El Birpo missuppfattat ordspråket redan i inledningen.
Ordspråket lyder "här ligger det en gravad hund" och inget annat för det har El Sayed stiputerat, därmed faller hela argumentationen.
Påståendet "Rikard har en hund begraven" blir således "Rikard har gravat en hund" vilket inte är helt otroligt då jag vet att han bevistat delar av Asien där hundar betraktas som livsmedel.
Vad detta har med Dragracing att göra, eftersom ditt besök med stor sannolikhet är att relatera till sådan aktivitet, funderar de lärde fortfarande på.
Kan det ha att göra med draghundar????
Luxman: Du borde verkligen fundera på refrängen. Du har uppenbarligen fattat allt helt fullkomligt fel, veiket inte allt förvånar mig.
Du har helt enkelt förlorat all koll. God natt.