O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Frågan 5 juli 2002 09:35 #1 Det är med lite sorg och med semestern framför mig som jag idag tjänstgör min sista dag på mitt nuvarande jobb. Jag lämnar bakom mig ett väl dokumenterat arbete (tro mig, det blev några papper ;)) och de två bästa åren i mitt liv.
Jag ser nu fram emot framtida utmaningar och passar på att vila upp mig med ca en vecka i Malmö.
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Lycka till... och du vet var jag finns om du behöver hjälp.
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Lycka till, ÖveRRidAren!
Vad ska du göra i Malmö? Hälsa på Zlatan?
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg
Hälsa på Zlatan?
Varför skulle han det? Inga mål, inget mys, det vet du mycket väl! :l
O: Malmö ligger i Skåne, det är du medveten om?
Mvh,
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg
Lycka till, ÖveRRidAren!
Vad ska du göra i Malmö? Hälsa på Zlatan?
Tack! :)
Jag skall träffa flicka som lyckades dra upp mig ur mitt miserabla och kärlekslösa liv och sätta krydda på min tillvaro förra helgen.
Varför skulle han det? Inga mål, inget mys, det vet du mycket väl!
:e
Jag är väl medveten om detta.
Jag har dessutom blivit inbjuden att följa med på gayklubb i Malmö! Det ni! :o
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg
@nders får mig att känna mig så oallmänbildad... :OO
Lycka till Överriddaren!
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Jajamensan det skall jag faktiskt. Jag känner ett par stycken där nere som går dit regelbundet.. :)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg OverRide! vi ses på klubben! :) näe. Men vi kanske ses i Malmö? :)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Okkido > Bor du där nere eller? Jag ska till Höllviken, nästan så längt ner man kommer. :e
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg OverRRidE, grattis grabben jag kan nästan lova att vi träffas :) Vad heter tösen, 20 kr på att jag vet vem det är. :)
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Uj, vilket konstigt namn. Kan man verkligen heta så? Jag tror jag söker i den andra tråden om namn. :e
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg SPiN > Passa dig. §e :e ;)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Nu sticker jag!
Ta hand om er medans jag njuter av solen!
/Stefan
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Lycka till med tjejen, och Okkido. :)