YyazMedlem sedan maj 20021 028 inlägg
LAMP skrev:
Tänk på att de på flesta sjukhus inte tillåter medhavande av blommor, pga av allergier mm. Råkade nyligen ut för detta, fick lämna blommorna utanför i bilen. Mindre skoj. :(
beror nog på vilken avdelning man ska in på. gäller det astma/allergiavdelningen kan jag tänka mig att de är ganska hårda när det gäller blommor :e
LLAMPMedlem sedan mars 2002777 inlägg
yaz skrev:
LAMP skrev:
Tänk på att de på flesta sjukhus inte tillåter medhavande av blommor, pga av allergier mm. Råkade nyligen ut för detta, fick lämna blommorna utanför i bilen. Mindre skoj. :(
beror nog på vilken avdelning man ska in på. gäller det astma/allergiavdelningen kan jag tänka mig att de är ganska hårda när det gäller blommor :e
Enligt personalen gällde de på alla avdelningar på sjukhuset jag besökte. Och enligt dem var det en ny riktlinje som skulle gälla på de flesta sjukhus och avdelningar.
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Jag är helt inne på spins linje i sådana fall
YyazMedlem sedan maj 20021 028 inlägg
LAMP skrev:
yaz skrev:
LAMP skrev:
Enligt personalen gällde de på alla avdelningar på sjukhuset jag besökte. Och enligt dem var det en ny riktlinje som skulle gälla på de flesta sjukhus och avdelningar.
ok, då förstår jag. du har rätt. :r
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggEn mega nalle! kan ingen göteborgare springa in på Liseberg och vinna en sån överstor nalle. ;)
Tror du på det själv? Man vinner inte nallarna om man inte har en flicka med sig.
Annars mutar man tanta bakom disken :)
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggHota med att Bire kommer efter henne... eller att hon får låna Rinaldo i en vecka :)
Racerankan, ska du eller jag fixa fram en flicka som kan ge tur då? :D
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inläggStällningen
Än så länge har vi fått in 315 kronor från totalt sex bidragsgivare.
Kom igen wF ... ännu bättre kan vi! :bire
Tja, jag vet inte. Ska kolla igenom pärmen och se om jag hittar någon som passar för det här ändamålet.
återkommer när jag bläddrat klart...
Puh, klar. Nää det är nog ingen som passar för att vinna en nalle, de vill bara ha den själv.
GgoldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg Fick precis reda på olyckan av Nicrosoft (bjöd honom på mat idag)
F-n vad hemskt :( :( x(
BBrianMedlem sedan sep. 2001502 inlägg
Än så länge har vi fått in 315 kronor från totalt sex bidragsgivare.
Pace:
Håll oss informerade om hur insamlingen går :q
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg
Brian skrev:
Pace:
Håll oss informerade om hur insamlingen går :q
Nu är det 8 bidragsgivare (varav 1 som inte registrerats än) som totalt skänkt 425 svenska riksdaler.
Hur mycket pengar behövs egentligen?
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg
Muzzafarath skrev:
Hur mycket pengar behövs egentligen?
Så mycket som möjligt! :)
Vänta så jag hinner få in mina pengar också.
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg
Racerankan skrev:
Vänta så jag hinner få in mina pengar också.
Jag har inga planer på att avsluta den ännu. I så fall görs det i samråd med övriga här på wF.
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inläggFörresten, vilken medlem är det som heter Andreas Jönsson?
Står inget wF-namn nämligen...
crisse6Medlem sedan dec. 20002 526 inläggverkligen tråkigt det med Rossifumi. en tanke skänks och hoppas att han blir helt återställd.