Jag visste väl att det var något som fattades... Men nu känns det bättre.
Konsten att INTE hålla sig till ämnet
268 svar · 5 300 visningar · startad av Web-Tor · sida 13 av 14
Frågan, av Web-Tor
Välkommen till SM i "Konsten att INTE hålla sig till ämnet"! Reglerna är mycket enkla: • Jag börjar med att skriva nåt mer eller mindre intressant. • Den som skriver efter mig i tråden får INTE hålla sig till ämnet utan måste skriva om nåt helt annat. • Även övriga skribenter måste se till att inte återkomma till någon av de ämnen som var uppe i tråden. OK? Då sätter vi igång! \- - - - - - - -
Läs frågan i sin helhet →Och svarta kaniner består av oegentliga bisittare... vad det anbelangar andra människor?
Man kanske skulle börja med att göra det, eller kanske inte?
Katten leker stjärt! Akta!
Jo jag förstår, men nu är det så att jag redan har gjort det och känner definitivt inte för att göra det igen!
Men du kanske känner för att häng med på en bayernresa?
Fan vad gott det är med Heineken
selle suger på tummen när han sover :e
jag är kungen
Grilla!!!
Nu är den öppen! Ivf en av dem! Den är samisk, förbannat god. Det finns faktiskt hela åtta sorter av den - i en och samma sort om man säger. En för vår, en för vår-sommar, en för sommar, en för sommar-höst, en för höst, en för höst-vinter, en för vinter och en för vinter-vår. Rätt ball öl. Jahki heter den, det är inte alla Systembolag som har den, men ni i Stockholm finner den ivf på Norra Stationsgatans bolag. Drick!
Nu har det hänt, eller har dt inte det... hursom helst var det jävligt läckert...
Undrar vad det är i Ahlgrens Bilar...
Aaah, klaga inte!
Min kollega är sjuk så nu får jag styra fartyget själv!
Hunden blev halt och läspade när den skällde, men var trots allt glad att den överlevde attentatet från kattskrället.
Filken fin tavla jag hitta idag..
Den kosta bara 10.000:-
Pudding!
Nej, jag håller mig till kvinnor!
Fy vad jag fryser...
Det är ju svinkallt ute :l
Ikväll ska jag på bio :)