D E T S A M M A ! ! :e
Nu åker vi! Synes efter helgen alla glada medlemmar, forumledare och moderatorer!
G L A D S O M M A R !
32 svar · 843 visningar · startad av OveRRidE
Nu åker vi! Synes efter helgen alla glada medlemmar, forumledare och moderatorer!
G L A D S O M M A R !
D E T S A M M A ! ! :e
Men! :o
Jag ska ju också vara i Båstad i helgen! :o
Synes efter helgen alla glada medlemmar, forumledare och moderatorer!
Grrr... x(
Men ha det ändå trevligt. :)
Erik > Oj! :o Jag hann inte kika på den här tråden innan helgen så.. :l Var var ni?
SPiN > Sorry. :r Glad midsommar till Er också. :)
Hrmm. Ok. Jag antar att Erik Juhlin var på 'Skateholm', till höger på den kartan. :e
200 :- för att komma in på Madison's = sledet
Sommarstuga utanför Askersund - mycket grillat, mycket dricka och mycket silvertejp för att hålla ihop midsommarstången... :e
Bire > Madison är nåt slags inneplace i Båstad, 18 års gräns och mängder med back-slick:ade och uppklädda södermalms-kisar med pappas pengar. Därför. Plus att folk faktiskt betalar för det. ;)
Nä, vi tänkte sticka dit, men att betala 200 ville vi inte (jag hade gjort det om det hade ingått en garanti om att det fanns mycket och rätt folk, men sådana är svåra att få). Vad du där?
Madison's är typ disco/club.
Override, det tyckte jag var en bra beskrivning. Tilläggs kan att det folket du pratar om mest kommer på sommaren (därav det höga priset på sommaren).
Ehh.. Man betalar INTE 200:- i entré på ett ställe som ska ha betalt för spriten!
Bire. De andra 700 personerna gjorde det. Och vi hade väldigt kul, trots att vissa av gästerna där inne var lite väl snofsiga.
För det första, Madison är sledet! Bara fjortisar där!
För det andra, Madison är knappast inne. Madison är Lodis!
Finns schysstare ställen i Båstad...
Jag var förresten hemma hos päronen. :OO
Madison får vara precis vad det vill, jag (vi) hade kul. :)
200:- det ger man ju till garderobspojken i dricks....