jag har abborrar i min pool. :e
Hur varmt är det?
43 svar · 939 visningar · startad av goldy · sida 2 av 3
Frågan, av goldy
Shit,,, jag svettas ihjäl snart :( Här på jobb är det typ 28-30 grader :( Och i repan är det 35-40 grader :( Man ska f-n inte röra på sig i denna värmen! Hur varmt är det hos er då?
Läs frågan i sin helhet →hahaha, du har inte klorerat(?) den på ett tag hör jag ;)
Duva skrev:
nej, nej. :)
jag har 8 st abborrar där. Fiskade upp dom för ett par dar sen.
om du fiskade upp abborrarna, hur kan dom då vara kvar? :q :e
abborrar sväljer ofta inte kroken utan den sitter lätt i läppen och då kan man ha fisken kvar. Hade dom i en hink tills jag kom hem. ;)
Duva skrev:
abborrar sväljer ofta inte kroken utan den sitter lätt i läppen och då kan man ha fisken kvar. Hade dom i en hink tills jag kom hem. ;)
haha, okej, och sen vaknade du eller? ;)
mytomanduva! :e
men kom o titta då! Avundsjuk? §e
Duva skrev:
men kom o titta då! Avundsjuk? §e
haha, ja lite avundsjuk e jag nog faktiskt... :l :e
Här var det varmt som satan fram till 4 tiden ungefär, då började det regna och sedan kom åskan ett litet tag.
Nu är det molning men varmt och kvaft, runt 25 grader tror jag...
Klockan är 20.30 och det är 24 grader varmt på balkongen. Jag njuter av värmen och hoppas att den håller i sig till oktober :birp
Det är bra med portabla AC. ;)
Mulet, solen har inte visat sig på hela dagen. Perfekt sommarväder att brumma runt på gräsklipparen med! ;)
Övningskörde MC på manöverbana i svart skinnställ, svart Shoei-integralhjälm, svarta skinnhandskar och svarta stövlar. :x
Det var sinnessjukt varmt, det rann svett från ansiktet ned över hakan och fortsatte i en stril ström ned på tanken som såg ut som det regnat på den, jag höll på att gå under av värmeslag :e.
Varmt och gott hela dan, men nu kom regn och åska med besked! Borde gå ut och duscha... :e
Vid närmare eftertanke är det lite för mycket blixtar för det... ;)
Ja, det var inte så trevligt när jag vaknade ifall... Hade stängt dörrarna och fönstren så det var närmare 35 grader... Sen när jag kom ut var det ju inte särskilt svalkande där heller... ;)
sgtpepper skrev:
Övningskörde MC på manöverbana i svart skinnställ, svart Shoei-integralhjälm, svarta skinnhandskar och svarta stövlar. :x
Det var sinnessjukt varmt, det rann svett från ansiktet ned över hakan och fortsatte i en stril ström ned på tanken som såg ut som det regnat på den, jag höll på att gå under av värmeslag :e.
Visst är det njutning till 100% med MC? ;)
SirPeter skrev:
Det är bra med portabla AC. ;)
Nä..inte när man har en sån jag har på jobbet. Låter som ett gammalt tröskverk som håller på att falla i småbitar. Får stänga av den varje gång telefonen ringer för att man skall höra vad personen i luren säger. :x
Hmm...undrar om chefen blir sur ifall jag stänger av telefonväxeln? §e