Grattis till din nya insikt Pace, Swec har ägt wF ganska läge nu...
Dags att byta forum!
16 svar · 590 visningar · startad av Pace
Pace har rätt som vanligt, precis som oelbal.
Och så finns det folk som har lärt sig att leva i forumens glada symbios med sill- & babe-trådar. :e
Jag fastnade i den där tråden i en hel timme, minst. :e
OT: Kul att se Rikard igen! :D
Har du krupit upp ur ditt gömställe nu, eller har du krypit ner igen? :)
Silikonbrud med Ultima Thule tröja..? Nä...
Vad har tröjjan me saken o göra? inte direkt den du kolla på :)
Inget fel om folk lysnar på ultimatule eller Vitmaktmusik jag är halvneger o ja bryr mig inte det minsta om dom .....
Dom vet att om dom ger sig på utläningar så e deras dagar räknade Därför dom nästan bara slår ner svenskar .... ajja dom e en rolig ras tål o skrattas åt .......
Gud Har Humor
ajja dom e en rolig ras
På vilket sätt skiljer sig deras genetiska sammansättning från alla andras då?
Kollade igenom tråden innan jag drog till Hultsfred.. det förvånar mig att de fortfarande inte har hittat "BSD-tjejens" hemsida. Finns lite skojiga bilder och filmer där.. förutsatt att man får tag på ett lösenord på något sätt.
GAH!
Visa aldrig såna bilder för en fjortis med fantasi! ;) :OO
På vilket sätt skiljer sig deras genetiska sammansättning från alla andras då?
Total Avsaknad av hjärna ..
Samt Fel antal kromosomer
Så tar vi och läser igenom webForums regler lite mer innan denna diskution går vidare tack.
§1
Du accepterar genom att använda detta forum, att följa dessa förhållningsregler och att inte posta inlägg på webForum som innehåller hot eller uttrycker missaktning, nedvärdering för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, kön, hudfärg, sexuell läggning, nationellt eller etniskt ursprung eller trosbekännelse.
SirPeter
Moderator, webForum
Total Avsaknad av hjärna ..
Jag har lite svårt att se hur en sådan person överhuvudtaget kan leva, men men.. :)
Allt går, OveRRidE, bara man vill.
Annars måste jag säga att det är kul att se foton på så många tjejer med trevliga... personligheter... i dessa tider!
Är det bara jag som inte finner det attraktivt med enormt stora silikonbröst???? :o
Rinaldo skrev:
Är det bara jag som inte finner det attraktivt med enormt stora silikonbröst???? :o
Nej, vi är iaf två... Hatar artificiella monsterpattar!