Whooow !!
Har ni spelat Tetris?
Spelar ni som den här killen? http://www.monkeylauncher.com/~zicada/tetris_japan_finals.mpeg
OBS: Filen är större än Obelix bautasten och servern är slöare än en död sköldpadda
17 svar · 594 visningar · startad av Brimba
Har ni spelat Tetris?
Spelar ni som den här killen? http://www.monkeylauncher.com/~zicada/tetris_japan_finals.mpeg
OBS: Filen är större än Obelix bautasten och servern är slöare än en död sköldpadda
Whooow !!
...
Jag har spelat tetris
På min handdator har jag en liknande version som heter något annat, kommer inte på :p
oj va han spelar :p
Ja jösses....
Han var lite små snabb så :o
Jag hatar verkligen när folk nämner tetris i min närvaro. Får en himla tetrinet-abstinens och blir tvungen att spela.. tur att de galna norrlänningarna drog från servern för annars hade jag suttit kvar hela natten.
Tetris åt folket!
Kolla på fingrarna så "Glitchar de" Vist han e snabb men dom har speedat upp vidion lite ...
För att kunna spela så snabt bör fingrarna inte sitta mer än 3cm från hjärnan
tar för lång tid för singnalerna o nå händerna annars
Med tanke på att det var samma länk på ett betydligt större Amerikanskt forum så har serverns bandbredd nog ganska så överbelastad...
Men den som väntar på något gott.... :D
Fråga är vilket man skulle välja:
1. Spela Tetris som killen på filmen
2. Ha ett liv
:q
Matti skrev:
Tetris åt folket!
Ah, en som förstår mig! :D
Jag har aldrig begripit mig på det där med spel i mobiltelefonerna, men nyligen köpte jag en ny nalle som har spelet Tetris... Jag vet inte ännu om jag tycker att det är bra eller dåligt, men jag har i alla fall inga problem med väntetider längre. ;)
Snarare är det problem att sluta vänta.
Tetris rockar! :)
tetris är asballt ju ;) synd att man inte är så bra bara
Länge leve tetris!
Jag och några kompisar fick upp ögonen för tetrinet nu ihelgen. Från börjar spelade vi CS, men efter några timmar gick vi över till tetris. Och där fastnade vi, timme efter timme!!! :e
Öhh... Är inte det där fejkat?
Klart som fan det är fejkat!