webForumDet fria alternativet

Allt känns väldigt konstigt...

Småprat

6 svar · 263 visningar · startad av oelbal

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg
Frågan#1

Imorgon är sista dagen i skolan, sista gången man träffar många människor. Fyfan vad hemskt, så många som jag kanske inte får se på mycket länge...

Det är fan knappt att man vill ta studenten nu, allt känns ju helt sjukt...

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Var inte så negativ. Om du verkligen vill träffa dem igen så se till at hålla kontakten

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

oel, gråt ut på min axel bre

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Den där känslan känner jag väldigt väl igen... En del i klassen hade man ju umgåtts med dagligen i mer än 10 år och så ska det bara ta slut. :(
Usch, nu låter jag lastgammal, men livet förändras och hur mycket man än tänker och säger att man ska hålla kontakten så är det bara ett fåtal man gör det med. De andra bleknar bort när livet fylls med nya sysselsättningar.

För några år sedan var jag på klassträff för min gamla gymnasieklass, och det var inte många av dem jag kände att jag skulle kunna umgås med. Däremot var flera av dem som jag knappt kände då, mycket trevligare än jag mindes dem! :D

Medlem sedan jan. 2001259 inlägg

måse faktiskt påstå att även om jag har varit i en klass där det inte finns så mycket smhörighet så kommer jag att sakna deras gnäll å gnat.....men vissa kommer man ju att sakna på helt andra grunder än på deras gnäll.....det finns ju faktiskt vissa schyssta människor...........man ar ju som van vid att måndag till fredag 08,00-15,00 stå ut med dessa människor...........det blir sammanlagt ungefär 1368 timmar på ett läsår.......(räknat om man går från 8-15 i 171 dagar .....vilket vi gör här.......går 171 dagar alltså, inte 8-15 varje dag....) sen får man ju räkna med ett visst antal timmar skolk och sjukdom också men......vem orkar räkna på sånt?...........

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Ursprungligen av hypatia Usch, nu låter jag lastgammal

Hehe! §e ;)

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Re: Allt känns väldigt konstigt...

Ursprungligen av oelbal **Imorgon är sista dagen i skolan, sista gången man träffar många människor. Fyfan vad hemskt, så många som jag kanske inte får se på mycket länge...

Det är fan knappt att man vill ta studenten nu, allt känns ju helt sjukt...**

För bollen har tagit studenten, för bollen har tagit studenten, för bollen tar tagit studeeeeeeenten... *sjunger*

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
117 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)