Eftersom det är många som går ut skolan nu så inviger jag här med en skolavslutningstråd.
Själv går jag ut nian, precis som Viking, Casca och BigLapin (Rinaldo, DelPero?)
Jaja... en stor skolavslutningstråd i alla fall... skål på er alla som går ut!! :birp :birp :birp :birp
*snyft* jag skulle tagit studenten nu men jag gick om ett år så jag har ett år kvar till min student :( det är lite segt men men det får gå bra ändå :) :D
Nej, inte speciellt. Fotboll går alltid först. Jag var på väg att strunta i avslutningen, men sen bestämde idrottslärarna att de som var intresserad av fotbollen skulle samlas med på en pub innan. Så jag hinner med båda. :)
Hm, vad ska man önska sig för studentpresenter? Jag vill inte ha något speciellt, men alla är på mig hela tiden - för dom måste tydligen köpa nånting. Jag har föreslagit en lyxjakt, villa på Djursholm och en egen fotbollsstadion, men dom verkar inte greppa.
SPiN, jag fattar inte riktigt heller. Jag önskade mig några fotbollströjor, prenumeration på Four Four Two, Canal+ VM-paket bland annat... Flickvännen skrev dock om önskelistan så nu önskar jag mig bla armbandsur, en mobil snapsbar, resväska, DIF-slips (lite vett har hon! :D) och ölglas...