Dom var svarta en gång, men solblekta, så jag blekte dom med klorin för att få lite mönster på dom. Jag lovar dig, ingen annan har likadana. :e Man kan väl säga att min prioritet i livet inte handlar om gardiner. :birp :birp
Har ingen digitalkamera så jag kan inte ta bilder men jag har försökt mig på en liten pixelbild. :)
Hoppas ni förstår lite iallafall. :p
Sen ska det läggar på diverse saker också men det orkar jag inte göra nu. :p
Tja, nu var inte digitalkameran hemma, men jag sitter i TV-rummet hemma, så bakom mig står soffa, ett par fåtöljer och ett soffbord. Till vänster om mig står TVn och lite längre bort stereoskåpet med lite skivor och lego i. (Det här är före detta lekrummet) Snett bakom mig häger lite familjetavlor och där står ett piano och en bokhylla också. Precis vid sittplatsen här är fönstret med lite gardiner till höger. Och datorn står såklart i en slags bokhylla där själva bordet består av såna luckor som är utfällda. Datorn står i själva skåpet. Lite konstigt arragemang faktiskt. :D
Har ingen kamera (varken digital eller analog) men mitt "arbetsrum" är föränderligt (labsalar, hemma vid skrivbordet... etc), men det mesta wF-surfande sker via laptop, företrädesvis bekvämt tillbakalutad i soffan eller dyl. möbel :birp
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e