S Sico Medlem sedan maj 2000 2 597 inlägg Frågan 1 juni 2002 00:59 #1 jepp.. nu har jag passerat gränsen.. fest va?? DET E FEST SOM FAN :e :birp
Nu kan jag luta mit tillbaka å kolla på dom inte har 4 nuffror i sin räknare.. @nders fuskar fortfarande.. denne man kan man inte lita på :e han skriver 600 inlägg när jag skriver 30 :) ändå är jag hyffsat aktiv.. kan va för att jag inte säger grattis till alla som fyller år varje dag :h
mvh sico
joser Medlem sedan mars 2002 1 152 inlägg Och du firar tvårsjubileum samtidigt, grattis din spammare! :birp
Watch your six, pilot. :h
S Sico Medlem sedan maj 2000 2 597 inlägg ajusst det.. hihi.. 1000 inlägg på 2 år e väll itne å spamma direkt :p
en dubbel där :)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Vad knäckt Sico skulle bli om någon råkade radera den här tråden så att han bara hade 999 när han kom in igen. §e ;)
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Om du vill att jag skall vara någon, kan du muta mig §e §e :D
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Brimba>> Vad har du för kontonummer? §e ;)
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg
Vad knäckt Sico skulle bli om någon råkade radera den här tråden så att han bara hade 999 när han kom in igen
Med tanke på det som skrevs om mig i trådens första inlägg så är jag ju lite sugen.
Fast jag gör det i så fall gratis, bara för att jag kan.
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Re: ännu en kilo-kille
Ursprungligen av Sico .. kan va för att jag inte säger grattis till alla som fyller år varje dag :h
Det är inte många som säger grattis till sådana som fyller år varje dag. :e
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
@nders fuskar fortfarande
Instämmer helt och hållet! §jr :p ;)
joser Medlem sedan mars 2002 1 152 inlägg Hypatia > N/A står för "Nu idag/Alla dagar" §e
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Re: Re: ännu en kilo-kille
Ursprungligen av hypatia Det är inte många som säger grattis till sådana som fyller år varje dag. :e
Nu har du fel igen hypatia. Om det kommer hit någon som är så ovanlig att han/hon fyller år varje dag så skall iaf jag säga grattis. ;)
S Sico Medlem sedan maj 2000 2 597 inlägg hehe, :) jag kanske formulerade det lite skevt :e