D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Frågan 30 maj 2002 16:26 #1 Imorrn är det Martin som är lyckligast... :bire
Själv får jag vänta till nästa fredag :l
Vad har vi mer för filurer som tar studenten på wF?
mayday Medlem sedan aug. 2000 3 473 inlägg haha Undra om martin kommer förlja mina tips o våga "satsa"
haha ni som hänger på #Wf vet vad ja menar......
hehehe Go get here tiger
studenten för folk nämre. tro mig. jag ligger nog ganska så bra till hos en söt tjej i klassen :D tar studenten nästa vecka
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Tisdag 4 juni för min del!
Gein Medlem sedan sep. 2000 5 700 inlägg ahh, studenten!
7 juni för min del :bire
7 juni! :D
Jag var igår iväg med Patrcio, vår Creative Director och köpte kostym! :)
Kostym är ju inte riktigt min stil, men jag blev riktigt nöjd. Patricio kan sånt! :D
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Nästa fredag så går jag ur sjuan, sen är det högskola! ;)
Det är möjligtvis ingen som vill byta? :p
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Jaja, visst tar man studenten nästa vecka, snacka om att jag längar...
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Yes! I morrn är det fotbolls-VM! Äntligen! Som jag har längtat sen -98!
Ajuste, jag tar förresten studenten den 7:e kom jag på.
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Någonting säger mig att jag inte kommer att vara speciellt närvarande den sista veckan i skolan.....vafan betyder studenten när det är fotbolls-vm?
Äh... flickor, vem behöver dom!?.. det är överreklamerat!
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg
Ursprungligen av Erik Juhlin **7 juni! :D
Jag var igår iväg med Patrcio, vår Creative Director och köpte kostym! :)
Kostym är ju inte riktigt min stil, men jag blev riktigt nöjd. Patricio kan sånt! :D**
Maffiaboss? :q
Sen har ni helt rätt grabbar, studenten är övervärderad, speciellt när det är fotbolls-VM! :D
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg studenten är inte i närheten så stort som fotbolls-vm...
tyvärr missar jag England - Argentina dock, vi har utspringet då :l
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg
Ursprungligen av Del Pero tyvärr missar jag England - Argentina dock, vi har utspringet då :l
Är det obligatorisk närvaro på det?
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Enligt min flickvän så är det så men jag tvivlar på det!
R Reefer Medlem sedan dec. 2000 3 083 inlägg
Ursprungligen av Del Pero Enligt min flickvän så är det så men jag tvivlar på det!
Men vafan? ...j-a sportfåne ;)
Klart du ska vara med om utspringet, det är juh en gammal fin tradition att minnas sedan :)
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Självklart ska jag vara med på utspringet, något annat vågar jag inte ;)
Fredag 7/6 klockan 15.00 är det för er som är intresserade...
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Jädrans schysst, går ut nian om en vecka. :e Cheers!!!! :bire
dahlgren Medlem sedan aug. 2001 1 946 inlägg 5 juni kl 15:00 springer jag ut. Det ska bli fett med skönt :h
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg dahlgren, vilket gymnasium?