B Beatbox Medlem sedan okt. 2001 3 217 inlägg Frågan 27 maj 2002 07:45 #1 Vad ska ni göra under semestern ? Själv ska jag och frun på barndop i Karesuando, sen får vi väl se vad som händer. Vi har väl inte planerat in några aktiviteter faktiskt. Vi får ta dagarna som dom kommer. Det brukar nästan bli bäst så.... :-)
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Jobba så mycket det går på dygnets 24 timmar
Det blir midsommarfirande i Lysekil :bire
Sen bär det av till tyskland den 14 juli, Loveparade..
Sen en vecka i sthlms skärgård...
Sen har jag inget mer planerat just nu..
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Kanske ska spendera några dagar i hufvudstaden.
Annars blir det rätt dött. :(
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Få se, först Hultsfred, sen en eller två veckor i Sveriges enda stad och förhoppningsvis en resa till varmare breddgrader - resten av veckorna tänker jag spendera med en öl på uteserveringarna nere på Piren. :e
Semester är för veklingar! ;)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg
Semester är för veklingar!
Pluggar inte du fortfarande, Erik? ;)
Jag slutar om en månad, sen tar jag fyra veckors betald semester och sticker ner till Cypern där vi röjer på järnet.
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Semester nästan hela Juni, och då är det ju fotboll. :h :D :D
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Jag ska pilla sönder TV'n så att resten av familjen inte kan kolla på fotboll §e
Annars blir det väl en del golf! :D :D :D
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Jag ska supa om Sverige vinner en match, Jag ska supa om Sverige förlorar en match. Med andra ord kommer jag inte stava många meningar rätt här inne de närmsta veckorna. ;)
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Jobba, Skärgården, Sjövärnskåren, Usa
B Beatbox Medlem sedan okt. 2001 3 217 inlägg Sjövärnskåren ? Tell me more about it dude ! :-)
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jag ska ägna mina 4 vecor åt att jaga Luxmans dotter!
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
Ursprungligen av Bire Jag ska ägna mina 4 vecor åt att jaga Luxmans dotter!
Shit, då får vi inte en lugn stund juh. Behöva höra den snubbens båge överallt vi är. §e ;)
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Beatbox: https://www.svkrf.se
Har du gått där?
Jag var där förra året men fick åka hem efter två dagar efter lunginflammation
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg Stockholms skärgård Rockar... Ska jobba hela sommaren :x Men jag får ju lön och det är alltid lika trevligt :birp
L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg
Ursprungligen av Bire Jag ska ägna mina 4 vecor åt att jaga Luxmans dotter!
Nu är semestern räddad, äntligen får jag nytta av min uppskjutning i "praktiskt hagelgevärsprov" §e