webForumDet fria alternativet

Acn

Småprat

7 svar · 509 visningar · startad av inge

Medlem sedan sep. 2000498 inlägg
Frågan#1

Är det någon som har erfarenhet av acn där man kan ringa billigare är det bra eller dåligt?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Att ringa billigare fungerar nog. "De har så många kunder så det kan ju inte vara dåligt!"

Varning dock. Pyramidspelsvarning som heter duga. Multi Level Marketing där alla tjänar. Någon måste dock betala...

Jag har varit på ett informationsmöte för blivande "säljare", och det var snudd på sektmöte. Varning, varning!

Medlem sedan aug. 20003 742 inlägg

Instämmer helt med snabeln, jag blev "tvungen" att bevista ett informationsmöte med nämnda organisation.
Hela affärsidén är uppbyggd som ett pyramidspel där man rekryterar vidare hela tiden, ingen marknadsföring eller ens några annonser.

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

håller oxå med "snabeln" (?) :)
har lyssnat på några som gått med i sånt där pyramidspel-tjafs.. Känns ju faktiskt lite sekt-varning över det.

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

När man sitter på mötet känns det väldigt intressant, ända tills man tänker efter - vad är det de säger? - tjäna 100 000:- i vissa fall mer i månaden... Varför sitter du här och försöker övertala mig isåfall?

Jag berättade artigt att jag inte var intresserad, men hur tjänsten som de erbjuder fungerar vet jag inte, det är säkert jättebra. Det är ju inte bara telefon de erbjuder, de har ju rabatt på väldigt mycket, och enligt "säljaren", så skulle de inom kort ha knytit hur många kontakter som helst.

Du får nog göra den bedömningen själv, men jag - likt alla andra - lämnar en varning.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Varningar i all ära, men som kund till dem säljer du ju inte direkt din själ till djävulen, för vad frågan gick ut på var väl om de är bra som operatör? ;)

Jag har ACN Communications som snappar mina mobilsamtal och alla nummer som jag slår med riktnummer framför. Resten kommer på Telias räkning. Och jag har faktiskt märkt skillnad, även om jag inte ringer så pass mycket.

Men säljare för multi level marketing; inte en chans.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

för vad frågan gick ut på var väl om de är bra som operatör?

Därom tvistar de lärde. ;)
Låt oss svara på båda frågorna. :)

Mvh,

Medlem sedan aug. 20002 272 inlägg

Såhär är det:

Vill du lägga många timmar i veckan på ACN så TJÄNAR du pengar, om du är någorlunda bra på att sälja. Sen så ska du gärna ha kompisar som vill gå med = Mer inkomster till dig!

Du får pengar av "dina" medlemmar ner till den 7:e nivån...

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)