Halkan brukar vara rätt lugnt, det går ganska fort att få tid.
Uppkörningen: ring till förarprovskontoret i Solna. De har information på sin "Det är många som ringer just nu"-svarare.
Mvh,
18 svar · 776 visningar · startad av erka
Någon som har något humm om hur lång tid man får vänta på en uppkörningstid, ringde min trafikskola men de hade stängt!!!..hur länge får man vänta på halkköra oxå ?
tack
Halkan brukar vara rätt lugnt, det går ganska fort att få tid.
Uppkörningen: ring till förarprovskontoret i Solna. De har information på sin "Det är många som ringer just nu"-svarare.
Mvh,
Hmm, säg till i god tid innan så att jag hinner fly till sibirien...
Gandalf , fan jag är inte så dålig på att köra bil alltså, det enda jag har lite krux med är att backa ordentligt. ;) Men akta er från Täby området på onsdag nästa vecka för då ska jag köra på skolan
Jag tror inte man hinner till Övik på en uppkörning. Och hinner man till Övik på en uppkörning, så borde man nog inte ha körkort.
Tja, vet inte hur det är nere i Sthlm, men här i Falun är det ~2 månaders väntetid på uppkörning nu :x
Tror det var typ 1 mån i Solna när jag körde upp i julas. DEt är bättre om skolan bokar åt dig så du inte kör upp som privatist.
Ursprungligen av erka Men akta er från Täby området på onsdag nästa vecka för då ska jag köra på skolan
Hjälp! :o ;)
Jag bokade uppkörning för MC via min trafikskola alldeles nyss och jag fick tid om drygt tre veckor, men det kan ju iofs vara helt annorlunda för bilprov.
Så det skall till och garagevändas. :)
Ursprungligen av erka Men akta er från Täby området på onsdag nästa vecka för då ska jag köra på skolan
Är inte det lite elakt mot den som äger bilen om du kör på en hel skola, det kommer att bli bucklor på bilen juh. :OO
på skolan också...kanske :OO
Ingrid: nä, sån tur har inte elever :OO
Tur? §e
Vända ett garage? :q Hur skall man då kunna köra in eller ut genom garageporten? :OO
Ring brandkåren! §e
Ursprungligen av SDCd Så det skall till och garagevändas. :)
Jepp, garagevändas, krypköras, slalomåkas, inbromsas och vägåkas. :e
För mig tog det en månad att få en tid i Farsta. Det skulle ta längre tid om man inte hade en egen bil.
Vet någon var man kan hyra en bil med dubbelkommando?