R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Frågan 22 maj 2002 20:03 #1 Kalla mig annorlunda men är det bara jag som tycker det bästa som finns är att sitta på toaletten?
Det som händer utanför finns inte för mig då och där känner man sig väldigt ensam och privat.
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Jag skulle göra mycket för att slippa gå på muggen. Du kan få även mina muggstunder faktiskt.
Fanns en fantastisk Elvis-strip i dagens Metro, som fick min fästmö (och mig också) att apgarva. Det är precis så toalettbesöken fungerar hemma hos mig.
Här är den!
Jag är som Elvis.
Mvh,
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Tyvärr Rinaldo, du har fel. ;) :)
Dessutom är väl att sitta vid datorn skönast? Eller kanske att knyta på sig fotbollsskorna och skjuta lite?
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg
Jag är som Elvis.
Illaluktande då frugan inte fyllt på med toapapper? §e ;)
S skyman Medlem sedan juli 2001 2 450 inlägg Igår satt jag på toa en bra stund samtidigt som jag spelade across på datorn... kan det bli bättre? :)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Här är @nders länk, eftersom det har gått en dag.
Jag erkänner att den gav upphov till garv. :)
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Ah, bra! Jag redigerar in den länken i mitt inlägg. :)
Mvh,
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg När man är riktigt b**snödig så finns det inget som är så skönt som att låsa in sig på toan. Men annars... nja, jag vet inte om jag kan tänka mig att sätta mig där bara för att få vara ifred. ;)
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg inte jag heller... Varför det... det är ju bara gå upp på sitt rum o låsa eller någe, inte fan behöver man sitta vid toan för att göra det.. :OO
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg Jo, men det gör jag också.. hehe :e , jag bor hemma men själv.. i ett eget hus ... :h
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Alltså, en riktigt rejäl dumpning vid rätt tillfälle - det är så man kan bli religiös... :e
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Stefan: eller hur :e
r: om inte svankotan går först ;)
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Toaletten är ett bra ställe, ensam hemma, en bra bok också toaletten, kan det bli bättre? :e
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg Jag föredrar utanför toaletten...
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg på fotbollsplanen, var annars?
M mwin Medlem sedan okt. 2001 551 inlägg mina lugna stunder brukar vara på morgonen när jag sitter på bussen.. lyssnar på lite kent.. läser metro (speciellt elvis) efter ca 40minuter kliver jag av vid min skola.. helt förlamad i benen.. :) på hemvägen brukar det inte vara så lungt..
En schysst plats att ta det lugnt på är hemma hos föräldrarna i Båstad.
Där kan man bara ta det lugnt och kan bara softa.
Typ ligga raklång mitt på gräsmattan och kolla upp mot himlen! :)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Skönaste stunden på dagen är när man sitter med morgonkaffet och tar det lugnt med wF ungefär vid den här tiden. ;)