Va skönt det är varenda gång man tokstädat sin lägenhet och det luktar gott o är rent o snyggt överallt. Tänk att det kan vara så svårt att komma igång med det trots att man vet hur mysigt det blir när det är klart. Det tar ju bara en timme lite drygt & man kan slösurfa lite emellanåt om det blir för jobbigt! :)
Vad är det som gör att vissa hushållsysslor kan skjutas upp i stort sett in i det oändliga? Vad är det som gör att www, teven, polarna, spriten, hojen & allt det där andra roliga kan göra så att städningen & diskningen hemma blir lidande?
Va skönt det är varenda gång man tokstädat sin lägenhet och det luktar gott o är rent o snyggt överallt. Tänk att det kan vara så svårt att komma igång med det trots att man vet hur mysigt det blir när det är klart.
Håller absolut med! Jag tog ett krafttag i helgen och städade för glatta livet, jag körde hela programmet förutom fönsterputs och det är så jäkla nice att komma hem från jobbet nu och mötas av en ren och prydlig lägenhet istället för något som närmast kan liknas vid en knarkarkvart i helvetet :)
Nu gäller det bara att hålla standarden ett tag, mitt problem är att när stöket når en kritisk punkt så skiter jag i allt och bara släpper saker där jag står och går, vilket snabbt gör det än mer stökigt :).
Nu gäller det bara att hålla standarden ett tag, mitt problem är att när stöket når en kritisk punkt så skiter jag i allt och bara släpper saker där jag står och går, vilket snabbt gör det än mer stökigt