RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Håller med Okkido: Vad har lunarstorm någonsin gjort er. Om man inte gillar det, låt det vara, men att hålla på att snacka skit om alla som hänger där och om hur fjortis dom är tycker jag är löjligt.
Jag är medlem där och jag har lärt mig mycket, tex är deras forum ett mycket bra tillhåll där medelåldern oftast ligger över 16 och seriösa diskussioner faktiskt hålls.
HhpMedlem sedan maj 2001787 inlägg Kolla in det superseriösa http://www.edebro.net nu får ni se. Dom har tydligen vissa säkerhetsproblem.
LLAMPMedlem sedan mars 2002777 inlägg De har väl inte escapat enkla citat tecken i sina SQL:er *lol*
AaleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Den här tråden börjar likna jantelagen! x(
AaleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Grattis Lunarstorm!
Dom har i IT-världens motvind lyckats skapa ett företag som det går bra för, dom har slitit för att få en sajt med många funktioner såpass bra att dom har lockat halva sveriges ungdommar att bli medlemmar. Jag vill se någon här göra detta!!!
Dom tilltalar ungdommarna på deras egna språk, ok, det är väl aldrig bra att lära ut ett felaktigt språk, men dom har lyckats med sitt mål vilket många andra inte gör! Dom har lyckats skapa sveriges första och största internet-fritidsgård!
Eftersom jag känner en av ägarna så vet jag hur dom har slitit. Och tycker att dom är värda all credit dom kan få!
Jag är medlem, men inte aktiv, tycker stället suger, men det hindrar mig inte från att tycka att det är kul att det har gått bra för dom!
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inläggLåt gå för att jag föraktar och ser ner på Lunar (eller snarare folket som hänger där §e ) men visst tusan har de förtjänat priset. Hade de fått Språknämndes Pris för Bevarandet Av Svenska Språkets Stavning eller Svenska Kafkasällskapets utnämning för Anstiftande Av Diskussioner Av Hög Genomsnittlig Kvalitet (och kanske möjligen något pris för överlägsen teknisk plattform, men det vet jag inget om) skulle jag kanske se lite tvekande ut, men de har fått en enorm genomslagskraft, och de har blivit en enormt framgångsrik aktör på en marknad med enormt många konkurrenter. Granulationer till Lunarworks.
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggMan kan väl inte klaga på att Lunarstorm att de använder ett dåligt språk, läs en tidning som Okej eller Frida, shit, där har vi ju nästan värre språk.
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg
Ursprungligen av Okkido Viking, och du hade inte lunarstorm varför.... ?
Därför att jag inte gillar folket och jag hatar språket ... Jag menar, jag vänder oftast om en sida har en text där det står dom istället för de eller dem och våran istället för vår osv ;)
Btw, brukar du läsa tjejtidningar? §e
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inlägg
Ursprungligen av Viking
**Därför att jag inte gillar folket och jag hatar språket ... Jag menar, jag vänder oftast om en sida har en text där det står dom istället för de eller dem och våran istället för vår osv ;)
Btw, brukar du läsa tjejtidningar? §e**
Slutar du titta på TV om någon har textat DOM eller MEJ också?
Läsa tjejtidningar, Okej är väl inte bara en tjejtidning? :q
Und weiter, du har garanterat själv blickat lite i Veckorevyn någon gång. :p
BBendroMedlem sedan jan. 20013 039 inlägg
Und weiter, du har garanterat själv blickat lite i Veckorevyn någon gång
Bara för att läsa sexspalten §e
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggJag var hos en kompis vars lillasyster hade de tidningarna. Klart man gluttade i dem då. Till och med Kamratposten stavade som....