SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Lunarstorm har med hundratusentals användare fört internet in i tonårsrummen och förberett den nya generationen för det globala nätverkssamhället, säger Erik Hörnfeldt, ordförande i Bitos som delar ut priset i ett pressmeddelande.
Förutom att Lunarworks hittat en ny publik så får företaget priset eftersom man också lyckats anpassa sin affärsmodell efter det nya ekonomiska klimatet.
& jag skrattar så tårarna rinner!
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg
förberett den nya generationen för det globala nätverkssamhället
Vad är det här för kvalificerat skitsnack? Det enda de där stackars fjortisarna är förberedda på är hur man tolkar smileys från yttre rymden, skriver "LOL" fyrtiofemtusen gånger i rad på under tre minuter samt hur man kan blanda så många skrälligt, skitvidriga, layoutmässigt arkebuseringsbara färgkominationer som möjligt på så liten yta som möjligt.
Framtidens nätverkssamhälle ser tamjefan inte ut som lunarstorm, isåfall kan vi kasta in handduken för vidare civilsation redan idag.
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg kan inte göra annat än att hålla med er..
jAA luNar äR sÅÅÅ bRa, kåT *pözz*
suck.. är det så framtiden ska se ut? :)
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg "Det Stora Internetpriset" låter för mig ganska så oseriöst...
"förberett den nya generationen för det globala nätverkssamhället"
stackars den nya generationen, de kommer alltid att tro att det globala nätverkssamhället kommer gå i slow-motion :(
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggBorde inte Lunarworks tilldelas det Stora Språkförstörarpriset?
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg vilket jävla skämt... haha :e
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggGrattis!
Jag kan lova att många av de unga som idag häckar på Lunarstorm inte hade varit flitiga användare av Internet om inte LunarWorks hade funnits.
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inläggSäger som caze.....haha vilket skämt.....
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg Re: Grattis!
Ursprungligen av Kim Jag kan lova att många av de unga som idag häckar på Lunarstorm inte hade varit flitiga användare av Internet om inte LunarWorks hade funnits.
Och?
De ska inte sitta framför datorn hela dagarna, de ska göra som en annan gjorde som liten, cykla, snöbollskrig, m.m...
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggDom ska leka krig, mobba sina kamrater & palla äpplen!
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg bire... du glömde nåt :o :birp
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggShit.. Dricka öl ska dom naturligtvis lära sig med! :D
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Också ska idioterna med naturlig evolution dö ut!
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggRe: Re: Grattis!
Ursprungligen av skyman Och?
De ska inte sitta framför datorn hela dagarna, de ska göra som en annan gjorde som liten, cykla, snöbollskrig, m.m...
Tveksamt om du var ute och cyklade dagarna i ända när du var 14-15 år. :OO
Jag kan bara säga att Lunarstorm är underbart! Finns inget annat ställe där man kan diskutera fotboll med så många människor. Ett aktivt fotbolls-fora gör att Sport-delen här på wF är som en fis i rymden i jämförelse med allt sportsnack på Lunarstorm.
men man måste erkänna de har lyckats dra till sig folk ändå...
ÄVEN om det är ett fjortis ställe och super DÅLIGA färgscheman och allt annat dåligt
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg Snacka... skriva...
Varför inte utöva sporten istället? Vad hjälper det svenska landslagen om man ska disutera dagarna i ända vem som ska ersätta Mild, ta tag i saken själv och bege dig ut på gräsmattan och träna upp dig till platsen själv!
Ok jag kanske inte cyklade, jag tog väl moppen istället men jag satt då inte inne hela dagarna och sabbade mitt ordförråd.
LLAMPMedlem sedan mars 2002777 inlägg Grattis Lunarwork!
Ni som är kaxiga kan roa er med att utveckla en bättre och populärare community istället för att gnälla på andras framgång.
Den enda sanna glädjen är skadeglädjen sägs det.
Svaret är nej, redan innan frågan är ställd. Jag är varken fjortis eller medlem på lunarstorm, bara en positiv typ.
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg LAMP-> hade jag haft tiden så ;)
LLAMPMedlem sedan mars 2002777 inlägg skyman --> Starta ett bolag och driv den på heltid. Det blir intressantare då eftersom både du och lunarwork jobbar på samma nivå.