Nu har jag väntat i typ en och en halv timme på SAS jävla telefontjänst... åh.... kan det bli segare... Jag kan heller inte lyssna på musik, för då hör jag inte vad kö-rösten säger... x( :l
Det finns inget underbarare än support... :)
Kommer ihåg när jag hade fått fel telefonnummer av Spray till "uppkopplingsservern", ringde och frågade, gissa hur personen som jag fick hjälp av lät! Slå av värmen Britta! :e
Exakt kopia!
Sen så såg han sig som ett proffs och mig som en person som aldrig har suttit vid datorn, han sa steg för steg hur jag skulle göra för att installera om mitt modem(som jag egentligen inte behövde), sen efter att jag hade gjort det och mixtrat med en massa inställningar(som man egentligen inte behöver göra :l ) så kläcker ägghuvudet: Har du rätt telefonnummer?
Jag läste upp numret jag hade fått av Spray...
"Nej, det är fel nummer..." :p
:P
Enda fördelarna med det samtalet var att jag fick internet att fungera efter att ha bytt telefonnummer och sedan så gick det fort(hade jag suttit i telefonkö innan så hade jag fått spader)...
Sen kommer jag inte att glömma den rösten på att bra tag heller! ;)
Det går nog mer eller mindre ungefär lika fort eftersom ditt samtal lik förbenat behåller "platsen i kön" och när det blir din tur så ringer de upp dig. Så - utmärkt - har det i alla fall fungerat de gånger jag har sökt dem. :)