G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Frågan 16 maj 2002 11:29 #1 Några annonser ur Gula Tidningen. This is the reality my friends.
Inlägget är redigerat med hänvisning till webForums regler §3 .
Har du synpunkter på detta beslut, ta antingen kontakt med undertecknad eller direkt med forumledare@webforum.nu .
Med vänliga hälsningar
SirPeter
moderator, webForum
http://home.swipnet.se/trivialt_nonsens/verklighet/annonsen.htm
Jag snubblade över några fler såna här saker här . Den bästa:
* Rökt och färsk lax säljes hos undertecknad, som är fet och fin.
:e
S skyman Medlem sedan juli 2001 2 450 inlägg otroligt roligt...
jag skrattar högt :) :e :e
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg
* På mitt konditori serveras lemonad, tillverkad av undertecknad
själv, som är korkad och stämplad
Så sant som det är sagt ;)
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Skooooj! :e :e
Är du myndig? Är du svensk medborgare? Är du intresserad av det Svenska Försvaret? Är du fullt frisk?
Är det Bire som skrev den här annonsen? ;)
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Med tanke på vad annonsen innehöll mer, så kan vi nog hålla det för troligt att det var Bire som skrev den. :e
Ålder oväsentlig, kön likaså.
L laidback Medlem sedan maj 2001 797 inlägg *fnittrar så tårarna rinner* tjoho.. så här roligt har jag nästan inte haft sedan någon postade länken till Fula tidningen här..
Fallskärm. Använd endast en gång, aldrig öppnad, liten fläck.
wooster Medlem sedan mars 2001 2 635 inlägg skit rolig adress. :bire skrattar snart ihjäl mig
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg
Porrmaskin, bordsmodell, tre olika hastigheter.
'
Hahahahahha! :e :e :e :e
Inte från samma sida utan från Platsbanken...letade lite efter webdesign-jobb idag och hittade följande:
För detta arbete krävs givetvis goda webbdesign och databaskunskaper. Meriterande är kunskaper i färsk och frusen fisk.
:e
Visserligen var företaget verksamt inom grossisthandel med fisk, men visst lät det ändå ganska kul? :)