Jag har gjort det, jag har köpt en skateboard...(och en massa skydd) :h
Det första som hände när jag gav mig ut är att jag voltade framför ett par 3 åringar som garvade som fasen, och deras snälla mammor fnissade trevligt. Som tur var skadade jag mig inte för jag hade alla skydd som finns på mig.
Sen mötte jag ett par 10 åringar som ville se mig göra en 360 kickflip, men jag hade problem med att stanna överhuvudtaget :)
Men jag fick lite cred av dem för jag hade min Cartman sockor på mig där det står "kick ass". Så jag sa det till dem och rullade ostadigt vidare.
Du är ungefär lika bra som jag, bara det att jag kan göra några små ollies! :)
Snygga strumpor!
Själv har jag en fiskehat med kartman där det står "Kick ass!"(Bildbevis, nog ett flertal som redan sett bilden :p) :e
Kom ihåg att om du inte sätter 900 inom en vecka så är du en sopa! §e
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site. §e ;)
jag har haft kostym på mig, flera gånger, men det händer inte så ofta. Och just nu är jag en arbetslös systemutvecklare som mest går klädd i sunkiga brallor och stora tröjor.
Men vänta ni bara till hösten, då skall jag ha kostym ofta på mitt nya flashiga jobb.
Btw, jag ramlade inte en enda gång idag när jag skatade runt. Jag e bäst.
igår var det min tur o trilla. åkte på ett hjul nerför en backe och fastnade i en stenjävel och trillade. Resultat: en blodig hand, ömma knän och armbåge, söndriga byxor och en repad och halvtrasig mp3spelare.