Varför ska alla tjejer bli så otroligt snygga under våren och sommaren?
Det blir som en stor chock ibland när man ser alla(egentligen bara två ;) ) underbara tjejer som har solat sig så där perfekt bruna och går runt i luftiga kläder och med så där perfekt look, jag tror jag får operera in något i munnen för annars kommer jag att dräggla. ;)
Dessvärre har man ju ingen "efter sig" men va fan, jag ser ju ut som ett härk i håret, när jag har klippt mig på onsdag så kanske, med väldigt mycket tur....
Man får väl ta en dag när man går upp tidigt på morgonen(vilket säkerligen inte händer ;) ) och fixa till håret ordentligt, ta på kläderna som man ser bäst ut i och sedan ta det ganska lungt till skolan för att inte förstöra frillan, kanske ska ta linser också...
Hmmm...
Jag har haft linser en gång till skolan så jag vette fan vad folk tycker om det(själv tycker jag att jag passar i båda), det kan nog se bättre ut iof då...
Nåja, min fråga kvarstår, varför ska tjejerna bli så snygga under våren och sommaren(dom är ju naturligtvis fina under hösten och vintern också men på sommaren är dom extremt snygga ;) )?
Kan typ inte få några seriösa förhållanden längre... mitt rykte har gått å pipsvängen nu på våren då jag har haft 11 flickvänner på mindre än 3 månader och dumpat alla :l ..
Har ni märkt att alla killar börjat bli grymt snygga §jr ;)
Kan typ inte få några seriösa förhållanden längre... mitt rykte har gått å pipsvängen nu på våren då jag har haft 11 flickvänner på mindre än 3 månader och dumpat alla ..
Kunde du inte ha sparat en till mig? ;)
Jag måste fråga, hur lyckades du med det? :o
Problemet är inte att dom blir snyggare..
En man blir bara mer desperat den här årstiden & kraven sänks!
:e §e
Har ni märkt att alla killar börjat bli grymt snygga
tsss... Jag behöver inte spana jag har min söta flickvän... Trodde inte det var möjligt att hon kunde bli sötare än vad hon redan är, men hon blir sötare för var dag jag ser henne :OO
Jo men.. Eftersom man ser fler och fler positiva sidor hos tjejen så blir den ju automatiskt sötare, det blir liksom som en kombination av utséende och inombords... så är det för mig iaf...
270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e