Näe, fyra stycken prov är det. 3 skriftliga och 1 muntligt.
Det där "vanliga" provet som du pratar om, var nog egentligen två delprov. Du kanske kommer ihåg att man fick använda miniräknaren vid ena delen, men inte vid den andra? ;)
Ursprungligen av Muzzafarath Det där "vanliga" provet som du pratar om, var nog egentligen två delprov. Du kanske kommer ihåg att man fick använda miniräknaren vid ena delen, men inte vid den andra? ;)
Jo, ja ;) Det var det nog. De var lätta. Är det det sista skriftliga som ni inte har gjort eller?
Del B2 (den med rektanglar med miniräknare) gick alltså pissdåligt! :x På första uppgiften ritade jag först trianglar!!! :r Tackolov upptäckte jag det innan inlämningen.
På andra uppgiften tror jag jag först gjorde rätt eller nått också sjabbla jag bort det. Suck säger jag bara! Tur i oturen fick jag delpoäng för att jag lämnade in kladden, något man självklart alltid gör. :i
För övrigt är det tre prov: A, B och C. A är muntligt och det är skolan som bestämmer när det ska genomföras. För de två/tre andra (B1, B2 och C) är datumen bestämda av skolverket: http://www.skolverket.se/nat/prov/amne.shtml
colione: Hur kan ni ha hunnit läsa fram till kurs C redan i ettan??
Jag går också natur (med matte inriktning!!), men vi har bara kommit till kurs B (prov nästa fredag). Ni måste ju stressa sönder era miniräknare :e
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e