RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggJag blir gladeligen skyldig dig ytterligare en öl... ;)
När man blir gubbe, så sägs det att man blir gubbsjuk och intresserad av yngre kvinnor (har inte drabbat mig än).
Jag är övertygad om att du tyckte om flickor i 18-20-års åldern när du själv var i motsvarande ålder - så vad är problemet? Du har väl helt enkelt inte slutat tycka om flickor i den åldern? ;)
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Välkommen till gänget!
Slänger upp några paket på Bires flak innan han lastar av.
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggGer bort hypatia i present ;)
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggYeah! Jag blir gärna en present till Sune. :D
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggGer bort disktrasa, diskborste, dammsugare och golvmopp så Sune har nån nytta av hypatia. §e ;)
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggFörsök inte! Man har helt andra användningsområden för mig. Låt mig citera Bire:
Städa du, hypatia har vi andra användningsområden för serru! ;)
Källa
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggNär det gäller Bire så var det inte enbart 1978 som han hade fel. §e ;)
SSuneMedlem sedan nov. 1999367 inlägg Tack för alla glada tillrop och presenter!
Nu får det räcka för idag fyller jag inte år längre!
Jag tackar speciellt
- Tengblad för pressenten (har inte öppnat den än),
- Rinaldo för gratängen (eller missuppfattade jag allt?),
- Bire för lastbilslasset (ej heller öppnat, sparar det till en regnig dag),
- Rikard för ölen (numera minst två tillgodo),
- Okkido och Hypatia för Hypatia (alltid i behov av en trevlig kvinna),
- SirPeter för disktrasan, diskborsten, dammsugaren och golvmoppen (gömmer dessa då jag hellre nyttjar Hypatia till annat)!
Tack allesammans för alla de FIINA presangterna! :birp