Jajemen, är det någon mer än under(sido?)tecknad som ska till Lund 17-19 maj och härja runt? :)
Missade Lunda förra gången, missade Quarnevalen i år - men nu är det dags!
Att 13 bussar från Uppsala, Stockholm och Linköping rullar in i Jönköping för festande i fyra timmar på Kåren är klart ballt - de kan behöva lite uppvärmning.... :e
Hm, jag ska inte dit - men jag tänkte bara meddela att jag var på Kårhuset här i närheten idag. Öppnade dörren, gick två steg, vände och gick ut igen. En massa slipsnissar, kände att jag inte riktigt passade in. :l
Är det verkligen så på alla Kår:ar? :q Kan jag inte tro.
Jag bor ju i Lund så jag lär ju inte kunna missa karnevalen. Fast det vill jag ju inte heller!
En idé är ju att ta en återställarfika för alla wF-ister som kommer till denna helg!?
Fast sådant är nästan omöjligt att planera in under dessa dagar...
Hm, jag ska inte dit - men jag tänkte bara meddela att jag var på Kårhuset här i närheten idag. Öppnade dörren, gick två steg, vände och gick ut igen. En massa slipsnissar, kände att jag inte riktigt passade in.
Är det verkligen så på alla Kår:ar? Kan jag inte tro.
Jag tycker det låter väldigt konstigt, jag antar att du var på LTHs kårhus (ja, det finns andra kårer, med det är väl den som är mest aktiv) och de gånger jag varit där så så har det inte varit tillstymmelse till folk med slips, snarae fula overaller.