webForumDet fria alternativet

Varmt...

Småprat

15 svar · 521 visningar · startad av Quid

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg
Frågan#1

Är det bara jag som tycker det är jobbigt nu när det börjar bli vamrt ute? Jag trivs bäst när det är lite småkyligt.

Undrar när vi får ha vinter hela året...

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Nä, äntligen börjar det bli varmt, på tiden också, jag är trött på vintern.

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

Ner med vintern!
Det är ju helt underbart med varmt ute! :bire

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Är det bara jag som tycker det är jobbigt nu när det börjar bli vamrt ute?

Det är bara du som tycker så.

Medlem sedan apr. 20003 424 inlägg

japp tänk vad skönt det är att bara glida runt med bilen i värmen och lyssna på musik med nervevade rutor :)

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

webtomten, been there today...nice

Ursprungligen av erka webtomten, been there today...nice

skönt att höra erkan ;)

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Hatar och älskar värme... Det är grymt skönt när man badar men när man har vardagskläder, blir ens lökar minst sagt stora :l

Medlem sedan feb. 20002 300 inlägg

Webtomten/Erka:

Hmm.. Tillhör ni den skaran människor som har en tendens att mer eller mindre ligga ner i sätet på bilen, ha en utsträckt arm på ratten, spela jättehög musik med rutorna nere och gång på gång åka samma varv runt stan helt utan anledning?

Det finns iaf. såna och jag tycker det ser rätt onödigt ut... :e

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Phorper, nej för jag har inte körkort, ska ta det innan oktober för då går teoriprovet ut, he he..Åkte med en på lunchen å åt mat å lyssnade på Xzibit - X på högvolym

Ursprungligen av Phorpher **Webtomten/Erka:

Hmm.. Tillhör ni den skaran människor som har en tendens att mer eller mindre ligga ner i sätet på bilen, ha en utsträckt arm på ratten, spela jättehög musik med rutorna nere och gång på gång åka samma varv runt stan helt utan anledning?

Det finns iaf. såna och jag tycker det ser rätt onödigt ut... :e**

Det stämmer rätt bra in på mig :p

Vadå onödigt? Klart det är nödvändigt varför skulle man annars göra det? :q hmm kanske i brist på annan sysselsättning vad vet jag ;)

Medlem sedan juni 20001 251 inlägg

Quid, det syns att du och solen är inte bästa vänner:
http://www.quakenexus.nu/bilder/quid3.gif

Medlem sedan maj 20021 028 inlägg

VAAAAARMT! Me likes. Jag älskar värme! Kanske för att jag innerst inne är grek, trots att jag är född i Sverige, och har bott här i hela mitt liv :e.

Jag kan dock säga att jag har tur. Jag bor på ett av sveriges varmaste och soligaste ställen; Kalmar! Obs. Öland (som ligger precis bredvid) har oftast rekord i antal soltimmar.

/me loves sweden!

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Jag säger som jag brukar lagom är bäst......men det är alltid skönare med värme än me kyla.

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Efter att ha jobbat i ett frysrum i 6 år kan jag bara konstatera...ner med kyla...mer värme!!

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

japp tänk vad skönt det är att bara glida runt med bilen i värmen och lyssna på musik med nervevade rutor

Det är ännu skönare att forsa fram på sin nyinköpta motorcykel i det sköna vädret, musik kan man kvitta mot motorns spinnande och några rutor behöver man inte veva ned :).

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)